Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Ik zou zelf een Liteon 12/10/32 kopen voor 240 piekies.
Heb hem vandaag ontvangen, moet alleen m'n sig nog aanpassen
Heb hem vandaag ontvangen, moet alleen m'n sig nog aanpassen
Ken ik niet, maar hij moet flink wat schrijven dus kwaliteit
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Kwaliteit niks mis mee, heb met dat ding van mij toch al minimaal 2000 cd's gebakken en hij doet het nog perfect.
Met die sony heb ik zelfs al ruim 2500 cd's gemaakt, doet het ook nog perfect.
Met die sony heb ik zelfs al ruim 2500 cd's gemaakt, doet het ook nog perfect.
En die sony heb je die al lang ?
Heb die aopen ongeveer 8 maanden denk ik, die sony heb ik al een jaartje.
Had hiervoor ook nog een externe HP7200e, die doet het nu nog. Is nu 4 jaar oud.
Had hiervoor ook nog een externe HP7200e, die doet het nu nog. Is nu 4 jaar oud.
nha ik heb nog hp8200 en die doet het ook nog prima
Ik heb net zo'n AOpen gahaald, ben erg tevreden..
Verwijderd
Wil je maximaal naar een 12 speed kijken, op dit moment zijn er namelijk ook heel betaalbare 16, 20 en zelf 24 speed branders te koop.
Let er iig op of de brander op zulke snelheden een anti bufferunderrun systeem aan boord heeft zoals:
BURNProof
Justlink
en er zijn er nog wat
Ik zelf zou voor een 16 speed gaan!
Let er iig op of de brander op zulke snelheden een anti bufferunderrun systeem aan boord heeft zoals:
BURNProof
Justlink
en er zijn er nog wat
Ik zelf zou voor een 16 speed gaan!
Okee tnx ga wel ff kijken
TJA HIER DEZELFDE PROBOp woensdag 22 augustus 2001 23:05 schreef __NucliuS__ het volgende:
Dit is mijn ervaring:
[topic=210543/1/25]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1