Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een nieuwe desktop pc kopen die weer klaar is voor de toekomst, mijn huidige pc Intel I7 930 met Asus GTX680 en 12 Gb is niet meer genoeg voor huidige games.
Ik speel veel City Skylines met veel DLC en mods/assest. Ik wil graag in de toekomst (als de prijzen van de videokaarten zakken) de nieuwste spellen kunnen spelen, graag 4K.
Daarnaast gebruik ik de pc voor allerlei dagelijkse dingen, Office/Internet etc. Dus graag wel een vrij stil systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer € 2250 (exclusief high end videokaart, deze wil ik later gaan aanschaffen))
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja
WD Red Pro
2 Iiyama Monitoren
Dus voor de rest een compleet nieuw systeem!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Jullie advies over alles, past dit allemaal bij elkaar? Is de voeding voldoende, ook als je later er een nieuwe videokaart in zet. Is de (tijdelijke) videokaart voor City Skylines is voldoende?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga eerst niet overklokken, maar eventueel later in de toekomst wel
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een nieuwe desktop pc kopen die weer klaar is voor de toekomst, mijn huidige pc Intel I7 930 met Asus GTX680 en 12 Gb is niet meer genoeg voor huidige games.
Ik speel veel City Skylines met veel DLC en mods/assest. Ik wil graag in de toekomst (als de prijzen van de videokaarten zakken) de nieuwste spellen kunnen spelen, graag 4K.
Daarnaast gebruik ik de pc voor allerlei dagelijkse dingen, Office/Internet etc. Dus graag wel een vrij stil systeem.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer € 2250 (exclusief high end videokaart, deze wil ik later gaan aanschaffen))
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja
WD Red Pro
2 Iiyama Monitoren
Dus voor de rest een compleet nieuw systeem!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Jullie advies over alles, past dit allemaal bij elkaar? Is de voeding voldoende, ook als je later er een nieuwe videokaart in zet. Is de (tijdelijke) videokaart voor City Skylines is voldoende?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Graag wil een stil systeem
- Kwalitief goed spul
- Geen verlichting in de kast
- Een systeem klaar hebben voor de toekomst
Ik ga eerst niet overklokken, maar eventueel later in de toekomst wel
Wat verwacht je van ons?
- Heeft mijn systeem voeldoende koeling (ook met een high end videokaart)?
- Heb ik het goede geheugen uitgekozen?
- Kan ik het nog ergens verbeteren?
- Wat is beter de Samsung 980 Pro met of zonder heatsink?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-12900K Boxed | € 609,98 | € 609,98 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z690-A GAMING WIFI D4 | € 319,99 | € 319,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti D5 4G | € 243,25 | € 243,25 |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 XL Tempered Glass Dark Tint | € 184,90 | € 184,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-64GVK | € 300,95 | € 300,95 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 167,95 | € 167,95 |
Totaal | € 2.031,24 |