Ik wil graag een Sonoff zbmini inbouwen met hotelschakeling en probeer het te snappen maar dat lukt nog niet helemaal.
Situatie is als volgt beneden heb ik een schakelaar met een bruine fase draad en twee zwarte schakeldraden die naar boven lopen.
Dan heb ik boven de andere schakelaar met de twee zwarte schakeldraden die vanaf beneden komen en een zwarte schakeldraad die naar de lamp gaat verder loopt er een niet aangesloten bruine draad ik denk naar de beneden schakelaar en een blauwe nul draad en een aarde draad die vermoedelijk dan naar de lamp lopen.
En als laatste de lamp boven met aarde draad zwarte schakeldraad en blauwe nuldraad.
Wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat het slimste is om te doen?

Dan heb ik boven de andere schakelaar met de twee zwarte schakeldraden die vanaf beneden komen en een zwarte schakeldraad die naar de lamp gaat verder loopt er een niet aangesloten bruine draad ik denk naar de beneden schakelaar en een blauwe nul draad en een aarde draad die vermoedelijk dan naar de lamp lopen.
En als laatste de lamp boven met aarde draad zwarte schakeldraad en blauwe nuldraad.
Wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat het slimste is om te doen?