V&A account geblokkeerd vanwege leeftijd

Pagina: 1
Acties:
  • 783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahwx
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-06 12:10
Beste iedereen,

Ik heb einde vorig jaar een advertentie geplaatst waar ik zocht naar gratis servers/pc'tjes enzo, om mijn hobby (computeren, networking en web-dev enzo) voor te kunnen zetten, gezien wat ik toen had gewoon niet goed genoeg meer was. Ik heb toen een DM gekregen van een frontpage admin, die luidde als volgt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
"Beste dv_jaap,

Een van de Frontpage Admins zag de onderstaande advertentie van jou staan in Vraag & Aanbod en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat het gebruik van V&A niet toegestaan is voor minderjarigen.

Wanneer je een volgende keer weer een advertentie wilt plaatsen, let dan even speciaal op de zaken die wij in de FAQ (https://tweakers.net/info/faq/va/) en Algemene Voorwaarden (https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/v-a/) beschreven hebben.

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers,
*naam*

Ik wilde net dus weer een advertentie plaatsen, maar nu blijkt dat heel V&A ads voor mij uitgeschakelt zijn, Toen ben ik de V&A FAQ en Algemene voorwaarden gaan lezen, daar stond het volgende in, en ik kon verder niks vinden wat te maken heeft met leeftijd (heb ik niet goed gezocht?)

code:
1
Artikelen kopen en verkopen of het leveren of vragen van/naar diensten via "Vraag en Aanbod" (verder: V&A) is voorbehouden aan personen of bedrijven die naar Nederlands recht juridisch bindende overeenkomsten kunnen sluiten. Minderjarigen en personen of bedrijven aan wie Tweakers de toegang voor bepaalde of onbepaalde tijd, gedeeltelijk of geheel heeft ontzegd mogen geen gebruik maken van V&A.

Met andere woorden, zou ik weer op V&A mogen of niet? Mijn ouders checken sowieso mijn advertenties voordat ik ze online gooi :)

Groetjes, en een fijne dag nog!
- Jaap

If it works, I'll break it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Volgens de vermelde link:
Gebruik van Vraag & Aanbod

1. Artikelen kopen en verkopen of het leveren of vragen van/naar diensten via "Vraag en Aanbod" (verder: V&A) is voorbehouden aan personen of bedrijven die naar Nederlands recht juridisch bindende overeenkomsten kunnen sluiten. Minderjarigen en personen of bedrijven aan wie Tweakers de toegang voor bepaalde of onbepaalde tijd, gedeeltelijk of geheel heeft ontzegd mogen geen gebruik maken van V&A.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:29

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En daar heb ik niets aan toe te voegen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.