• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
las op onderstaande site dat het mogelijk is om een andere taal in het menu van een nokia 8250 :9~ te laten zetten. lijkt me wel makkelijk om mijn engels menu nu dus te verruilen voor een nederlands. heeft iemand er via dit internetbedrijf of via een nokia repaircenter ervaring mee? en what about de garantie op je toestel?
Het kan lastig zijn als u een Nokia heeft uit het buitenland waar niet de juiste taal in het menu zit. Daar hebben wij vanaf vandaag een oplossing voor, wij kunnen elke gewenste taal in elk model van Nokia zetten. De kosten daarvoor zijn maar f 55,- als u het bij een Nokia repaircenter laat doen dan bent u al gauw ongeveer f 200,- kwijt!
bron: www.pietpaulusma.com

[edit johnny] helaas moet ik je linkje verwijderen.
unlocken is vooralsnog niet toegestaan hier, en daar staat die site vol van :)

Verwijderd

denk dat je naar garantie wel kunt fluiten
was sowieso al moeilijk met een 8250 :(

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

koop je toch een 8210 met een frontje van de 8250?
blauwe led erin en klaar. :)

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Dat is inderdaad een flinke verbetering voor de 8250. Ik zelf heb hem ook maar het meest mis ik de T9-spelling. Jammer dat die link verwijderd moest worden. Ik mail je wel gewoon.

Bennie gek, ben een koe!

• koen
  • Niet online
oke, sorry van de link ;)
(ed alsnog ontvangen :? )

vindt een 8210 met (namaak) frontje voor 8250
toch het net niet hebben en bovendien heb ik
een nokia 8250, dus ik wilde alleen graag weten
of dit een handige optie is.....

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ja hoor, ontvangen en opgezocht. Ik heb gelijk weer een andere vraag er achteraan gegooid. :9

Beetje weinig info alleen, vraag me af of het T9-woordenboek ook gelijk in het Nederlands wordt toegevoegd. Ik heb ze gelijk voor info gemailed en wacht rustig af. Ik laat het iig nog wel weten.

Bennie gek, ben een koe!

• koen
  • Niet online
kan je niet meer mailen edwin :( (acces denied blabla)

kijk voor originele nokia 8250 covers eens op:

www.gsmplus.com
www.stuntprijzen.net

weet niet of ze ook de originele zilvere cover hebben, maar die mysterious blue is ook erg stoer ...

als ik meer info krijg op mijn mailtje naar [illegale webwinkel ;) ] zal ik dat hier wel posten...

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb die Mysterious Blue al, maar het gaat me alleen om die zilverkleurige. Die moet vervangen worden. En aangezien ik dat zelf ook de mooiste kleur vind wil hem gewoon hebben.

Die winkels kende ik idd al, maar daar hebben ze hem niet. Heb al heel wat kleuren 8250 frontjes gezien, 10 ofzo, maar die zilveren kan ik nooit vinden. Flink balen |:(

Ik wacht wel geduldig af verder. Maar die Nederlandse taal zou hem wel helemaal afmaken. *D

Bennie gek, ben een koe!

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Zojuist maar even gebeld aangezien ze zelf niet zo snel terugmailen. Helaas ik ben weer een illusie armer. :'(
De Nokia 8250 is nog niet softwarematig aantepassen. Ze zijn er wel mee bezig werd gelijk gezegd. Zodra de mogelijkheid er wel is wordt het op de site vermeld.

Bennie gek, ben een koe!

• koen
  • Niet online
heb ook nog geen reply op mijn mailtje gehad :(

maar het is dus niet mogelijk :'( jammer want anders was ik daar echt wel even langsgegaan. maar wat niet is kan nog komen...

Verwijderd

Het zilvere frondje staat voor 45 piek op www.koopjessite.nl
De fotow is alleen wel wat wazig. Over 3 dagen weet ik of ie echt is :-)

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Januz_ , ik heb ff gekeken maar kan alleen het 8250-look-a-like fontje voor de 8210 vinden. Maar misschien dat ik ernaast zit, post de specifieke link ff als je wilt.

Thx

Bennie gek, ben een koe!

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Heb zojuist nog een site gevonden met 8250 frontjes voor een 8250, dus geen imitatiefrontjes voor een 8210. De zilverkleurige is daar ook bij aanwezig. :) Ga ze zo maar bestellen dan op de site van GSMsquare

Bennie gek, ben een koe!

• koen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmsquare.com/images/8250face/sliver.gif

je bedoelt deze slivere ;) :+
zien er niet erg origineel uit op die pagina,
of kijk ik verkeerd :?

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb mijn 8250 hier in mijn hand en alleen die strepen over het achterkantje heb ik niet. Kan ik voortaan ook voor kiezen dan ;) Voor mijn idee ziet dit frontje er zeer goed uit.

Maar binnenkort weet ik het zeker want ik heb hem meteen maar besteld, zodra ze binnen zijn post ik hier wel hoe ze zijn. Ik heb gelijk ook maar een bureaulader en een donkergrijsfrontje besteld, ben ik weer ff klaar.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Nope... ik d8 dat het om een look-alike ging. sorry :-)

Verwijderd

kzal toch nog even vertellen over het frondje...
Hij is ZWAAR KUT! in het midden komt ie een dikke 3mm omhoog. Het keypad kom owk zowiets BOVEN het frondje uit, echt nie normaal. Waren het owk nog es van die cheapo plastic toetsjes. Ohjah, het bovenste zwarte stuk zat er los bij!!

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb mijn frontjes binnen, en ik moet eerlijk zijn, het enige uiterlijke verschil dat ik aantref is dat de tekst Nokia niet onder het plastic zit maar erop. Verderrest is hij precies hetzelfde. Het gaasje bij het oorsukje zit er aan de binnenkant ook in. Het bijgeleverde achterkantje ziet er ook netjes uit, ook hier staat Nokia. Maar deze is wek bedrukt met van die kringeltekens. Maakt me niet zoveel uit. Ik heb hem ook in het grijs besteld en daarin is hij eveneens heel mooi.

Ik heb alleen het aanbod gekregen van iemand om mijn telefoon aan het te verkopen voor 925 gulden. Weet alleen nog niet of ik doe. Ik heb natuurlijk wel al veel andere mooie toestelletjes gezien. Benefon Q bijvoorbeeld.
Ik zie het wel.

Bennie gek, ben een koe!

Pagina: 1