Toon posts:

eigen rol verwijderd FB. pagina verloren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• elisem
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 30-01-2022
Hi all!

Ik zit met een issue en vind geen oplossing!
HELP.

Ik was pagina beheerder en veranderde mezelf naar redacteur om mijn man beheerder te kunnen maken.
Nadien kon ik geen wijzigingen meer uitvoeren aangezien ik geen beheerder meer was.
Dan kreeg ik de vraag om mijn rol als redacteur te verwijderen, met het idee dat ik dan automatisch weer beheerder zou worden.
Niet dus... de pagina is volledig verdwenen. Ik vind hem enkel terug ls bezoeker.
ook gekeken in mijn geschiedenis, logboek,... nergens kan ik terug in de pagina.
Stel dat ik de pagina zou verwijderd hebben kan ik de verwijdering binnen 14 dagen annuleren maar in dit geval zie ik niet hoe ik dit kan oplossen. AUBAUB.

Kan iemand mij helpen?
Wij zijn actief met onze zaken online dus dit is echt heel lastig.

MERCI!!!!

Liefs,
Elise

Alle reacties

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Nu online
Is er geen helpcenter van Facebook? Niemand hier kan jou weer beheerder maken.

edit: heb je hier al gekeken? https://www.facebook.com/business/help

[Voor 31% gewijzigd door Sefa op 29-01-2022 08:34. Reden: link toegevoegd]

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:14
Facebook klantenservice is bijna nonexistent, het is zo goed als onmogelijk om een mens te spreken

• elisem
Contact is inderdaad bijna onmogelijk. Raar maar waar, ik vind nergens terug hoe ik dit kan oplossen..

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:23

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

elisem schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 15:06:
Contact is inderdaad bijna onmogelijk. Raar maar waar, ik vind nergens terug hoe ik dit kan oplossen..
Hoe had je verwacht dit op te lossen? Je hebt létterlijk jezelf buiten gesloten, de sleutels liggen nog in het huis. Alleen heb je, in tegenstelling tot de echte wereld, geen schijn van kans met een slotenmaker of een eigen ruit ingooien oid. Hier moet toch écht iemand van FB aan te pas komen, dat gaat niemand hier voor je kunnen oplossen. Sorry.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• elisem
Na lang zoeken, heb ik het gevonden.
Via Facebook Business stond de pagina er nog tussen via het profiel van de pagina van mn andere zaak.
Ben van daaruit naar de verloren pagina gegaan, mezelf (als persoon) weer toegevoegd.
All is well. gelukkig.
Merci voor jullie antwoorden.

grts!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee