Toon posts:

Waar goedkoopste ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wil via internet een Ben Vaak abo afsluiten (1 of 2-jarig, ben ik nog niet over uit ;-) ), icm een Siemens SL45.

Bij telecom.nu kost de SL45 559,- (1-jarig) of 409,- (2-jarig).
Hier zit ook nog 3/6 maanden gratis belbundel bij.

Weet iemand een goedkopere site ?

Alvast bedankt :P

Verwijderd

Dat is wel heel goedkoop als ik dat wist

Verwijderd

Die gratis belbundels krijg je pas als je NA dat ene jaar er een 2'e jaar bij "boekt" :'(

dus let op !

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 10:26

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Als je coca cola drinkt en je spaart al die punten op tot je er 35 hebt, kun je sl 45 voor 599 bestellen. Met simlock, maar die kan je kan voor 50 piek wel verwijderen.

Neem dat Ben abo er gewoon bij met een andere prijzige telefoon die je net gratis of tegen een lage prijs kunt kopen. Verkoop vervolgens die telefoon en je kan je sl45 voor nagenoeg niks aanschaffen. >:)

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 00:05 schreef BAZZA het volgende:
Die gratis belbundels krijg je pas als je NA dat ene jaar er een 2'e jaar bij "boekt" :'(

dus let op !
Na het jaar worden er toch gewoon 3 maanden gratis aan vastgeplakt ?
Waar zie je wat jij zegt ?

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op donderdag 23 augustus 2001 00:30 schreef salT het volgende:

[..]

Na het jaar worden er toch gewoon 3 maanden gratis aan vastgeplakt ?
Waar zie je wat jij zegt ?
Dat verzint hij te plekke,
Je krijgt de gratis maanden de eerste 3 maanden of 6 maanden.
Als je daarna verlengt krijg je niets meer tenzij ze je niet kwijt willen omdat je zo'n goede klant bent.

Via telecom.nu word er vaak ook gesponsort en dan krijg je de maanden aan het begin (na ongeveer 1 maand) op je rekening gestort.

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Hij verzint het niet ter plekke.

Bij een 1 jarig contract zijn de 13e 14e en 15e maand gratis, dus niet de 1e 2e en 3e.

Verder zou ik ZEKER voor een 1 jarig contract gaan, want die extra korting van 150 piek is niet echt hoog. En dat voor een heel jaar.

BVD MVG VDL

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 09:41 schreef VDL het volgende:
Verder zou ik ZEKER voor een 1 jarig contract gaan, want die extra korting van 150 piek is niet echt hoog. En dat voor een heel jaar.
Ok, maar volgend jaar zijn er geen cashdeals meer ....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 00:11 schreef ederooij het volgende:
Als je coca cola drinkt en je spaart al die punten op tot je er 35 hebt, kun je sl 45 voor 599 bestellen. Met simlock, maar die kan je kan voor 50 piek wel verwijderen.
Wat ik nergens kan vinden:
Die cola-aktie (dus 35 punten + 599,-) met Ben Vrij....
staat er dan ook 'Ben' op het toestel?
Want dat vind ik dus zo lelijk :r

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Of er daadwerkelijk Ben op toestel staat durf ik niet te zeggen. Maar die aktie kan je vinden op Spotwhatshot. Kijk dan bij New York Items. Op de foto zie ik het niet staat, maar kan ook gewoon een sl45 foto zijn.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 12:25 schreef ederooij het volgende:
Of er daadwerkelijk Ben op toestel staat durf ik niet te zeggen. Maar die aktie kan je vinden op Spotwhatshot. Kijk dan bij New York Items. Op de foto zie ik het niet staat, maar kan ook gewoon een sl45 foto zijn.
Hier had ik al gekeken, maar inderdaad denk ik dat de foto gewoon een sl45 is....je kan er in elk geen rechten aan ontlenen :D
En ik kan het risico niet nemen....

Maar er zijn hier toch vast wel mensen die aan de aktie hebben meegedaan :?

• ederooij

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Je kunt ook gewoon die site een mailtje sturen of zij er iets van weten, of je belt Ben zelf ff op.

Bennie gek, ben een koe!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
je kunt ook even bij de freerecordshop gaan kijken, want daar staan al deze spulletjes uitgestald. ook de siemens sl45 als het goed is en dus even checken of er ben op staat...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 14:58 schreef koen het volgende:
je kunt ook even bij de freerecordshop gaan kijken, want daar staan al deze spulletjes uitgestald. ook de siemens sl45 als het goed is en dus even checken of er ben op staat...
Thnx ! Ga ik zo doen....
Had namelijk BEN gebeld, maar die wist (zoals gewoonlijk) van niets :+
Pagina: 1