Programmeerbare afstandsbediening, welke moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loek6000
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-07-2023
Momenteel heb ik de OneForAll AB, deze was ok tot ik er achter kwam dat deze maar een kleine afstand kan overbruggen, terwijl dit ding mij uitstekend beviel toen ik nog 'klein' woonde (2,5 meter afstand tot tv)

Ik kan hiermee 4 apparaten bedienen en iedere knop is programmeerbaar. Ik zou alweer zoiets willen hebben maar dan wel van betere kwaliteit en met name grotere afstanden kunnen overbruggen (circa 5 meter of meer)

Geen zin in 100-en €'s voor de Logitechs, moet wel redelijk blijven. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:14
Ik heb een Logitech Companion opgepikt van Marktplaats voor een euro of 50-60 en dat ding doet precies wat ik wil. Niet elke knop is programmeerbaar maar via de app kun je precies instellen wat de AB moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loek6000
@RobinL94 Dank je wel voor jouw reactie, maar ik wil echt kunnen programmeren en dan niet via een code uit een boekje maar het liefst de 2 ab's tegenover elkaar en dan zender en ontvanger programmeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:57
@loek6000 de database van Logitech is top of the line. Enige nadeel is wel dat Logitech gestopt is met de verkoop en het dus niet bekend is of en wanneer ze stoppen.

Je kunt volgens mij ook zelf programmeren zoals jij wil.
De Logitech werkt ook met een stuk software op de pc waarmee je scènes kunt maken. Ofwel, als je een film wilt kijken dat hij alles aan zet en op het juiste kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loek6000
@Arunia Ik heb zelf ook een logitech gehad, was toen € 75, knoppen vervaagde binnen 2 jaar, nu een OneForAll al 4 jaar, knoppen zijn nooit vervaagd en was € 25... Aan die database heb ik ook niets, want ik wil ook me led lampen (met ab) aan de ab koppelen. Ik bedoel het niet ondankbaar hoor, is gewoon hoe ik erover denk

Had inderdaad ook 'scenes' gemaakt, alleen dat werkte bijna nooit lekker...

Dank je wel voor jouw reactie