• Ralphje1977
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 23-01 20:52
Hoi, ik heb soms problemen met mijn wifi op mijn android telefoon (samsung a51). ik ben dan gewoon aan het surfen/gamen op mijn telefoon en opeens is de internetverbinding weg. (wifi volledig, maar met uitroeptekentje).
als ik dan de wifi uit zet en daarna weer aan zet doet hij het weer als vanouds.
dit gebeurt meerdere keren per dag.
Wat kan hier de oorzaak zijn? Ik heb in mijn huis nu ZEVEN wifi punten van google nest staan.

in mijn mesh test blijven ook nog steeds zwakke punten staan, maar wat heet zwak en hoe kan ik dit vebeteren.
Ik woon in een groot huis, echter de ene wifi kan de andere wifi gewoon zien (open verbinding) en op 7 meter afstand. toch geeft ie aan ' zwak'

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:19
Hebben meer apparaten hier last van?
Zo ja, probleem zoeken bij Google-WIFI.
Zo nee, probleem zoeken bij je A51.

Welke provider heb je? Heb je geen dubbel DHCP bijvoorbeeld?
De enige manier om het 100% te hebben is bekabelen. Mesh werkt vrij goed maar ook niet 100%.

[Voor 20% gewijzigd door Ora et Labora op 28-01-2022 15:22]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:07
Heb je al je 7(!) access points bedraad aangesloten? Heel leuk dat ze repeaters tegenwoordig mesh noemen, maar wireless backhaul blijft een beetje een lapoplossing.

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:09
Ik weet ook niet hoe groot het oppervlakte precies is, maar er bestaat ook nog de kans dat ze elkaar te veel storen omdat de kanalen te veel overlappen.

Gebruik je het 5 Ghz netwerk voor je wifi of de 2,4 Ghz?

Heb je ze idd bedraad aangesloten of moeten ze alles naar elkaar doorsturen voordat het bij de router aankomt en het internet op kan.
Dat op zich is in feite onwenselijk en kan een hoop problemen opleveren.

• Sickmans
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-10-2022
Al een ouder topic, maar ik heb het zelfde probleem. Online veel over te vinden in de combinatie A51 met Google WiFi. Ligt dus aan de A51, maar ik heb helaas nog geen oplossing kunnen vinden.
Was benieuwd of jij het al hebt opgelost!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee