Acties:
  • +5 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:35
Hoi,

Ik denk niet dat ik de enige ben die hiermee worstelt en ben dus benieuwd naar hoe anderen hiermee omgaan.

Inmiddels heb ik 10+ jaar werkervaring in de IT, HBO afgestudeerd. Ben nu aan mijn 3e echte baan bezig maar merk dat ik hier (ook) niet helemaal op mijn plaats zit. Althans, dat denk ik.

Voor mijn gevoel is het me hier te rustig, alles "gaat zijn gangetje", je ziet dan ook dat sommige medewerkers hier bijvoorbeeld 40 jaar zitten. Ik ervaar hier dan ook totaal geen werkdruk. De dagen duren lang, ik zit meer te browsen dan zou moeten en wordt heel weinig geprikkeld om mezelf te ontplooien. Ik kan wel wat technischere zaken naar me toe trekken, maar het leeft allemaal niet zo. Daar komt dan nog eens bij dat het IT niveau (buiten de IT afdeling) bedroevend laag is. Van directie tot uitvoerend personeel, het zit er niet echt in maar ik heb er vanuit mijn rol wel vaker mee te maken. In het kort: ik verveel me regelmatig. De voorwaarden zijn verder allemaal prima, daar kan ik absoluut niets van zeggen.

Nu kom ik van een organisatie af waar het 180 graden de andere kant op was. Elke dag 110% waarbij het naar mijn idee ongezond begon te worden. Daarom ben ik toen ook vertrokken en ben ik via mijn netwerk op deze plek terecht gekomen.

Ik heb daar echter wel voldoende expertise op gedaan waarmee ik redelijk makkelijk ergens anders aan de bak zou kunnen: low-code development. Genoeg skills en certificeringen om iets mee te doen, waar ik nu geen gebruik van maak. Af en toe kan ik wat aanklooien met het Power Platform van MS maar omdat het (nog) niet breed gedragen wordt en het bedrijf geen eigen development afdeling heeft gaat dit naar mijn idee ook nooit momentum krijgen. Het is leuk dat ik het erbij doe maar ze besteden dit liever uit want ze willen niet dat het bij één persoon komt te liggen.

Nu zit ik dus in dubio want ik krijg op het moment meer betaald dan voorheen maar merk ook dat ik maar op halve kracht hoef te werken. Wat dat betreft zou je kunnen zeggen "easy money", maar ik word er erg onrustig van.

Ik mediteer overigens al met regelmaat (Zen) en probeer tevreden te zijn met wat ik heb. In privé sfeer werkt dit prima en ben ik wel al echt een stuk rustiger als voorheen. Qua werk blijft het echter knagen en kan ik maar moeilijk de balans vinden. Enerzijds wil ik niet teveel werkdruk, aan de andere kant moet het me wel prikkelen.

Moet ik nu iemand worden zoals die anderen die gewoon genoegen neemt met het "ik doe mijn werk van 9 tot 17" en het daar bij laten? Hoe gaan anderen hiermee om?

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-05 22:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBSkBhi_D2IanjJlXdA-fGT2GHU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WBFQT9LARlJcih1mdO8buVE3.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
Als ik de TS lees weet je prima wat je zoekt: niet teveel werkdruk, maar ook niet te weinig. Wat betreft de 9-5 mentaliteit: het is een wisselwerking tussen werkgever en werknemer. Hoeveel vrijheid ben je bereid om elkaar te geven? Als ik ergens de vrijheid krijg om bijvoorbeeld vrijdagochtend een uurtje later te beginnen omdat dat even beter uitkomt, ga ik ook niet piepen als ik een andere keer een uurtje langer door moet gaan. Dan heb je de vrijheid om te geven en te nemen, en de verantwoordelijkheid om dat netjes te doen.

En soms heb je een organisatie waar dat wat minder lekker loopt of wat niet bij jou past. Heb je de situatie wel eens met je leidinggevende besproken, weet die dat jij wel uitdaging erbij zou willen, maar dat het een beetje doods aanvoelt allemaal?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
Widow schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 14:46:
Als ik de TS lees weet je prima wat je zoekt: niet teveel werkdruk, maar ook niet te weinig. Wat betreft de 9-5 mentaliteit: het is een wisselwerking tussen werkgever en werknemer. Hoeveel vrijheid ben je bereid om elkaar te geven? Als ik ergens de vrijheid krijg om bijvoorbeeld vrijdagochtend een uurtje later te beginnen omdat dat even beter uitkomt, ga ik ook niet piepen als ik een andere keer een uurtje langer door moet gaan. Dan heb je de vrijheid om te geven en te nemen, en de verantwoordelijkheid om dat netjes te doen.

En soms heb je een organisatie waar dat wat minder lekker loopt of wat niet bij jou past. Heb je de situatie wel eens met je leidinggevende besproken, weet die dat jij wel uitdaging erbij zou willen, maar dat het een beetje doods aanvoelt allemaal?
Jup. De leidinggevende is overigens mijn manager van een eerder bedrijf waar we hebben samengewerkt, zelfde setting overigens waarin hij mijn manager was.

Ik heb aangegeven dat ik wel serieuze twijfels heb bij "hoe spannend" het allemaal nog wordt, want er wordt telkens verteld "na de vakantie gaat het lopen, dan krijg je het echt druk", maar ze weten denk ik niet wat druk is :+.

De "spannende" dingen die er aankomen zijn overigens niet wat ik ambieer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-05 11:32
De_Bastaard schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:33:
[...]

Jup. De leidinggevende is overigens mijn manager van een eerder bedrijf waar we hebben samengewerkt, zelfde setting overigens waarin hij mijn manager was.

Ik heb aangegeven dat ik wel serieuze twijfels heb bij "hoe spannend" het allemaal nog wordt, want er wordt telkens verteld "na de vakantie gaat het lopen, dan krijg je het echt druk", maar ze weten denk ik niet wat druk is :+.

De "spannende" dingen die er aankomen zijn overigens niet wat ik ambieer :/
Deze toevoegingen zijn misschien nog wel belangrijker dan je eerste post, dit gaat namelijk over perspectief.
Je moet in ieder geval niet ergens blijven werken omdat het 'easy money' is, maar ondertussen de klok vooruit kunt kijken en niet uitgedaagd wordt in je werk. Daar komt bij dat er ook weinig perspectief is zoals je aangeeft.

Er zijn voldoende bedrijven waar een goede balans tussen werk en privé mogelijk is. Je hebt nu twee uitersten gezien, van dagelijks 110% naar dagelijks 50%.. Ga je eens oriënteren op werkzaamheden waar je echt enthousiast van wordt en vervolgens op zoek naar bedrijven waar je deze werkzaamheden kunt vinden en qua bedrijfsvoering bij jou passen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik zag in een soortgelijk topic iemand met het volgende plaatje komen:
Seraphin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:52:
Als we het dan toch over "hokjes" hebben, mogen circels ook:

[Afbeelding]

Ik vond dit wel een behulpzaam "model" om bij mezelf te rade te gaan over wat nou mijn eigen intrinsieke motivatoren zijn, en in welke beroepsgroepen ik dat dacht te vinden.
Dat "Ikigai" kun je als model gebruiken om voor jezelf uit te zoeken wat je eigenlijk het belangrijkste vindt. En @De_Bastaard zit waarschijnlijk net als ik in dat hokje van "comfortable, but feeling of emptiness".

Maar goed, om antwoord te geven op de vraag hoe ik ermee omga: ik heb het grotendeels geaccepteerd. Deels ook omdat ik mijn inkomen nodig heb en niet teveel risico wil nemen door iets anders te gaan doen. Eigenlijk een stomme reden, maar wel gewoon de realiteit.

Ik vind de werk / privé balans moeilijk genoeg met een kind en een vrouw die ook moet werken. Mijn angst is dat een uitdagendere baan de boel gaat ontregelen thuis, omdat ik überhaupt al geen held ben in het combineren van werk en privé.

So there's that.

Het spookt soms alsnog door mijn hoofd hoor... mede omdat ik al 41 jaar oud ben. Als ik wacht tot mijn dochter wat ouder is - en ik meer vrijheid krijg om mij bijvoorbeeld op een andere baan te storten - dan heb ik ook meteen het nadeel dat ik tegen die tijd alweer bijna 50 ben.

En dat voelt ergens ook weer "te laat".

Maar ja, misschien is mijn huidige werk blijven doen ook geen ramp. Grote verschil tussen mij en @De_Bastaard is dat ik wel wat vrijheid heb in de invulling van mijn werk. En die zin dat ik vooral te horen krijg wat ik moet maken, en niet hoe.

Dus als ik het verstandig vind om ergens nieuwe technieken voor te gebruiken dan is daar de ruimte voor.

Op die manier hou ik mijn kennis enigszins up-to-date.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-05 07:58
Ik kan hier over meepraten. Ik worstelde hier continue mee, niet mijn ei kwijt kunnen, of geen uitdagende projecten, of weer een andere reden waarom ik van werkgever ging switchen.

Er is gelukkig een antwoord op mijn probleem. of dat voor jou ook een antwoord zal zijn kan ik niet bepalen. Maar ik zei vaak tegen vrienden, ik word te weinig betaald om met deze bullshit te dealen.

Sinds ik als freelancer werk word ik wel genoeg betaald om met bullshit te dealen. Als freelancer zit je nooit meer dan een jaar of twee jaar ergens. Dus alles is te overzien. Als je het niet leuk vind ga je weg, dat hoort bij zzp'en, je bent immers altijd op pad. Willen ze dat ik een maand lang mails ga beantwoorden, prima 95 euro per uur in het laatje, ik doe het lachend. Maar dan gaat niet gebeuren want je bent te duur.

Lost het alles op? Nee ook nu loop ik na bijna twee jaar dat ik de zoveelste mircro service gebouwd heb en dat wel kan dromen nu. Dus ook nu weer tijd om mij weer even weer op technisch niveau mijn ogen open te houden wat de markt kan bieden. Is ook niet erg, na twee jaar is het wel goed hoor als freelancer. Als freelancer word je geforceerd om heft in eigen handen te nemen, blijf je niet bij dan word je obsolete voor de markt.

Ook is er nog een ander belangijk aspect wat bij meespeelt. Ik ben 40 jaar, zit al 20 jaar in het vak. Laten we eerlijk zijn, je gaat niet meer dezelfde kriebels als het begin krijgen. Het is idd ook gewoon werk en dat is prima. Ik neem mijzelf ook stukken minder serieus, dus dan is mijn werk ook minder mijn identiteit. Dat wil niet zeggend at ik niet soms trots ben op wat ik doe, of ik denk vette shit is dit. Maar wel veel minder en dat is okay. Nogmaals, elk factuurtje word ik weer geconfronteerd dat het allemaal prima is zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unifi
  • Registratie: September 2021
  • Niet online
mannowlahn schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:31:
Laten we eerlijk zijn, je gaat niet meer dezelfde kriebels als het begin krijgen.
Laten we eerlijk zijn, ik heb jaar na jaar meer plezier in m'n werk oOo Ook na 20 jaar.

Dat 'je niet meer dezelfde kriebels' gaat krijgen is ook maar een overtuiging. Weet je zeker dat het waar is? En wie ben je als je die overtuiging blijft geloven?

@De_Bastaard ik denk dat het tijd is voor een volgende plek :) The best is yet to come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-05 07:58
unifi schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 16:57:
[...]

Laten we eerlijk zijn, ik heb jaar na jaar meer plezier in m'n werk oOo Ook na 20 jaar.

Dat 'je niet meer dezelfde kriebels' gaat krijgen is ook maar een overtuiging. Weet je zeker dat het waar is? En wie ben je als je die overtuiging blijft geloven?

@De_Bastaard ik denk dat het tijd is voor een volgende plek :) The best is yet to come.
True, ik kan niet voor iedereen spreken. Ik sta elke ochtend zonder tegen zin op, en heb prima werk. maar It toen ik 20 was, was voor mij pure magie, voelde mij echt een professor barabas soms. Dat heb ik nu niet meer. Ik snap meer, het werkt zoals ik verwacht en erger mij soms meer als iets niet werkt. Maar chapeau dat jij nog wel dagelijks die kriebels voelt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je niet op je plek zit dan je cv even oppoetsen een gaan solliciteren, de markt is daar perfect voor. Je kan blijven zitten en wachten tot ooit wat gaat veranderen maar als jij de enige bent die wilt veranderen zal dat niet snel gebeuren.

Zorg dat je ergens terecht komt waar je je kan blijven ontwikkelen en waar je, binnen het bedrijf, eenvoudig kan wisselen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik maakte deze post terwijl ik alweer voor een kennismakingsgesprek ben uitgenodigd (volgende week vrijdag). De meeste interesse op m’n LinkedIn komt natuurlijk uit de consultancy hoek, elke week meerdere personen die me graag willen recruiter maar gaat hem niet worden. Waar ik nu op gesprek ga is dat als het goed is niet het geval :-)

Ik ben in elk geval blij om te zien dat ik niet de enige ben die hier wat moeite mee heeft.

Freelancer heb ik over nagedacht maar ik woon in Duitsland en dan zit dat fiscaal gezien toch wat complexer in elkaar, zoals dit.

@Lethalis
Qua risico maakt het me niet zoveel uit. Ik ben nog net geen 40 dus wil wel graag een beetje op een goede plek terecht gaan komen. Zelfs daarna zou het me waarschijnlijk minder interesseren, er is toch vaak genoeg vraag naar IT personeel.

Ik kan nu ook wel redelijk bepalen wat ik doe maar er wordt niet zo hard aan getrokken vanuit het bedrijf. Het liefst doe ik we iets in teamverband waardoor je kunt sparren en dergelijke. Nu ben ik de technische man en m’n collega is weer heel functioneel. Komt nog eens bij dat ze me laatst wat simpel administratie werk in de schoenen hebben geschoven dus voor mij was het 1+1…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 00:32

MagicTempest

Fly pig!

Ik krijg een beetje een gevoel dat je beschrijft dat je in je vorige baan bang was voor een burn-out door de werkdruk, maar in je huidige baan lijkt een bore-out te schuilen.

Goed dat je dus op zoek gaat naar een andere baan. Je besteed gemiddeld 40 uur per week op je werk, wat naast slapen waarschijnlijk de grootste (enkele) tijdbesteding van je week is. Dan mag het goed, leuk en uitdagend zijn. Uiteindelijk is het belangrijkste dat jij je dagen met plezier doorkomt en dat je (mentaal) gezond blijft.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

overheid neem ik aan?

Is er geen ruimte ook nieuwe dingen op te pakken; zaken waar nu consultants voor worden ingehuurd, AvG implementatie of het begeleiden van teams of een stageplaats. Of een opleiding?
Zo kan je zelf wat meer hooi op de vork nemen en het zelf vormgegeven ipv de afdankertjes van de administratie.
De_Bastaard schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:56:
Inmiddels heb ik 10+ jaar werkervaring in de IT, HBO afgestudeerd. Ben nu aan mijn 3e echte baan bezig maar merk dat ik hier (ook) niet helemaal op mijn plaats zit. Althans, dat denk ik.
hoe zit het thuis; zijn/ komen er nog kinderen? Dan is het wel handig als het werk niet al te jouw energie wegvreet. Komen die er niet, dan zoek je al gauw wat meer levensvervulling in het werk.

[ Voor 5% gewijzigd door bombadil op 30-01-2022 23:27 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
bombadil schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:25:
overheid neem ik aan?

Is er geen ruimte ook nieuwe dingen op te pakken; zaken waar nu consultants voor worden ingehuurd, AvG implementatie of het begeleiden van teams of een stageplaats. Of een opleiding?
Zo kan je zelf wat meer hooi op de vork nemen en het zelf vormgegeven ipv de afdankertjes van de administratie.

[...]

hoe zit het thuis; zijn/ komen er nog kinderen? Dan is het wel handig als het werk niet al te jouw energie wegvreet. Komen die er niet, dan zoek je al gauw wat meer levensvervulling in het werk.
Semi-overheid is het denk ik, drinkwaterbedrijf.

Er lopen wel wat projecten zoals AVG maar daarvan is weinig wat wij aan onze kant van IT moeten uitvoeren. Veelal is dat data in SAP die moet worden geanonimiseerd en dergelijke.

Qua planning van werkzaamheden ziet het er naar uit dat mijn manager opzich wel "iets" meer wilt doen met PowerApps en verdere implementatie van Microsoft maar het ontbreekt daarin aan diepgang. Apps die je ermee zou kunnen maken worden door een externe partij gemaakt, etc. etc. Het zal imo niet veel meer worden dan her en der wat excel sheets digitaliseren terwijl ik zelf toch graag wat grotere zaken wil doen, in projectvorm.

Thuis zit het verder goed hoor. We hebben één kind en daar blijft het bij. Ik hoef dan ook geen superdrukke baan waarin ik veel eigen tijd kwijt ben of veel werkdruk krijg hè. Als ik dat wil, dan wordt ik wel consultant ofzo. Uitdaging betekent naar mijn idee niet meteen ook dat je hogere werkdruk zou krijgen.
MagicTempest schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 11:16:
Ik krijg een beetje een gevoel dat je beschrijft dat je in je vorige baan bang was voor een burn-out door de werkdruk, maar in je huidige baan lijkt een bore-out te schuilen.

Goed dat je dus op zoek gaat naar een andere baan. Je besteed gemiddeld 40 uur per week op je werk, wat naast slapen waarschijnlijk de grootste (enkele) tijdbesteding van je week is. Dan mag het goed, leuk en uitdagend zijn. Uiteindelijk is het belangrijkste dat jij je dagen met plezier doorkomt en dat je (mentaal) gezond blijft.
Inderdaad. Bij mijn oude werkgever zat ik vooral een aantal jaren geleden heel dicht tegen een burn-out aan. Vervolgens andere rol gekregen, maar de verwachtingen binnen dat bedrijf waren dermate hoog dat ik en meerdere medewerkers de druk toch als ontzettend hoog ervaarden.

En ja, nu neigt het naar een bore-out te gaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Misschien moet je eens kijken of je ergens kunt gaan werken waar software de core-business is, of tenminste een forse component is en er dus ook volop intern personeel mee bezig is? Als ik het zo lees, lijkt het me namelijk een situatie waarbij de grote/complexe zaken worden uitbesteed aan externen, of zit ik er naast?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12:14
Herkenbaar verhaal, maar ook heel persoonlijk. Eigenlijk kan niemand je daar goed advies in geven behalve jezelf.
Je kunt je uitdaging / zingeving ook buiten je werk zoeken en profiteren van de stabiele basis met lekker weinig werkdruk. Is maar net welke plek je werk in je leven gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ruud2001 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:38:
Misschien moet je eens kijken of je ergens kunt gaan werken waar software de core-business is, of tenminste een forse component is en er dus ook volop intern personeel mee bezig is? Als ik het zo lees, lijkt het me namelijk een situatie waarbij de grote/complexe zaken worden uitbesteed aan externen, of zit ik er naast?
Klopt precies ja. Ze willen ook dat ik niet teveel development dingen doe want dan ben ik de enige met kennis ervan. Als ik dan vertrek is die kennis ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4llistic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-06-2022
De_Bastaard schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:11:
[...]

Klopt precies ja. Ze willen ook dat ik niet teveel development dingen doe want dan ben ik de enige met kennis ervan. Als ik dan vertrek is die kennis ook weg.
Ben je ZZP'er dan is het aan jouw. In vaste dienst zou ik er geen seconde blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MKWS
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-05 11:46
Verhaal is herkenbaar. Ik heb, of liever gezegd had, geen IT achtergrond maar ben wel ingerold vanaf WO opleiding. Nu 35 en zes jaar aan de bak, zit op senior functie en aan t einde van de salarisschaal en inhoudelijk is de rek er ook uit. Het betaald super, fijne collega’s maar dus saai en weinig bezieling. Heb geen spijt van de baan maar ik merk elke dag dat ik voor een reden geen IT studie heb gedaan. Ben graag een generalist. Zou graag ook nog keer wat anders doen, maar heb nu een kindje gekregen, er spelen wat andere zaken en met Corona wil ik voor zekerheid gaan.

Dus ga een studie er naast doen en ik ga wat minder uren werken. Meer tijd voor m’n hobby’s en interesses, dan maak ik t zelf maar interessanter eromheen. Kijken we na paar jaar nog keer naar die job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
MKWS schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:04:
Verhaal is herkenbaar. Ik heb, of liever gezegd had, geen IT achtergrond maar ben wel ingerold vanaf WO opleiding. Nu 35 en zes jaar aan de bak, zit op senior functie en aan t einde van de salarisschaal en inhoudelijk is de rek er ook uit. Het betaald super, fijne collega’s maar dus saai en weinig bezieling. Heb geen spijt van de baan maar ik merk elke dag dat ik voor een reden geen IT studie heb gedaan. Ben graag een generalist. Zou graag ook nog keer wat anders doen, maar heb nu een kindje gekregen, er spelen wat andere zaken en met Corona wil ik voor zekerheid gaan.

Dus ga een studie er naast doen en ik ga wat minder uren werken. Meer tijd voor m’n hobby’s en interesses, dan maak ik t zelf maar interessanter eromheen. Kijken we na paar jaar nog keer naar die job.
Snap ik. Die van ons zit nu op school en heb er overdag dus vaker “geen kind” aan. Ben geen zzp’er dus dan is het een kwestie van jobhoppen tot ik wat vind wat ik leuk vind.

Ik vind het ergens zonde van mijn tijd om nu hier te blijven hangen en dan de relevante werkervaring die ik hiervoor had te laten verwateren.
Pagina: 1