Toon posts:

ontbrekende functionaliteit programma in explorer menu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pc bouwerke
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-01 19:41
In windows 11 heb ik al het oude explorermenu van de rechtermuisknop terug. Echter komen daar opdrachten van bvb db poweramp niet in te staan en die gebruik ik zo veel. Ik zie ook niet direct een manier om bvb de id tag bewerker voor een mp3 op een andere manier te openen.
Heb geprobeerd met een snelkoppeling toe te voegen die me dan toelaat kopiëren naar toe te voegen en zo de id tag te bewerken maar dat ging niet.
Is er een manier om dat te forceren?

Beste antwoord (via pc bouwerke op 28-01-2022 13:31)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pc bouwerke schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:13:
In windows 11 heb ik al het oude explorermenu van de rechtermuisknop terug.
Je hebt dus al zelf zitten hobbyen? En hoe?

Maar, als ik het snel zoek: https://forum.dbpoweramp....0-dBpower-and-Win11-issue

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

pc bouwerke schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 12:13:
In windows 11 heb ik al het oude explorermenu van de rechtermuisknop terug.
Je hebt dus al zelf zitten hobbyen? En hoe?

Maar, als ik het snel zoek: https://forum.dbpoweramp....0-dBpower-and-Win11-issue

• pc bouwerke
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-01 19:41
Gewoon met de registertweak er voor gezorgd dat die menu steeds volledig te zien is. De uitleg via de link is van voor de release van W11 en ts had niet gezien dat er onder show more options de rest stond.
Heb op die site wel de oplossing onder #4 op mijn vraag gezien en blijkt dat het (nog) niet mogelijk is.Damm W11 :(

• MAX3400

MAX3400

Dan ga je toch terug naar Windows 10? Daar zit nog ongeveer 3.5 jaar support op vanuit Microsoft en, simpel gezegd, ik lees in veel topics niet altijd een "reden" dat mensen zijn geupgrade anders dan dat het mogelijk automatisch werd aangeboden.

Er zijn legio redenen om Windows 11 niet te draaien of Windows 10 niet (meer) te draaien; ieder voor zich.

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-01 10:21
Typisch. Ik heb ervoor geen aparte hack moeten uitvoeren, alleen een regkey toegevoegd.

Hier staat uitgelegd hoe / wat, heb je geen rare hack voor nodig.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee