Toon posts:

Foto's en video's naar mijn PC niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:45
Probeer alle foto's en video's van mijn iCloud account te downloaden naar mijn PC maar helaas lukt het niet.

Wanneer ik inlog op iCloud.com kan ik per keer 1000 files downloaden.
Na een aantal downloads worden de zip files niet meer compleet gedownload (failed).

Heb ook de iCloud app op mijn PC maar op een gegeven moment worden de files niet meer gedownload.
Krijg een 0x80070185 foutmelding.

Iemand een oplossing hoe ik al mijn foto's en video's naar mijn PC kan downloaden?
En heeft iemand positieve ervaring met een app zoals AOMEI MBackupper?

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Soms is het antwoord zo simpel wanneer je goggled.

https://www.techbout.com/download-all-photos-icloud-pc-6859/

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:45
Het artikel beschrijft 2 methodes (online en app) die ik al heb geprobeerd maar helaas niet lukt (zie openingpost).

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
ChiMan schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:27:
[...]

Het artikel beschrijft 2 methodes (online en app) die ik al heb geprobeerd maar helaas niet lukt (zie openingpost).
  • Dan zou ik eerst controleren wat voor soort foto's op icloud staan. Zijn dat de orginele of een link naar je iphone e.d. Dan de icloud app nogmaals proberen en dan niks op de pc doen (zoals spelletje spelen oid).
  • Of je doet de bewerkelijke methode per 1000 of per (minder volgens de control shift alt methode).
  • Als dat niet lukt. Dan met een lightning port kabel verbinden met een windows computer. Dan met Teracopy de folder naar je computer kopieren. Als je niet weet wat Teracopy is, lees je daar maar eens in. Als gehele folder kopieren ook problematisch is. Dan per 100, 500, 1000 fotos kopieren naar de PC. Zorg wel dat automatic lockscreen en screensavers uitstaan op zowel de pc en iphone. Om het kopieerproces niet te verhinderen. Ook zou ik de iphone op vliegtuigstand zetten.
Misschien wordt de iphone te warm en stopt die er mee.

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
nieuwe windows gebruiker aanmaken, hier iCloud voor windows downloaden uit MS Store en dan inloggen en je foto's uit de map kopiëren is de enige oplossing:

https://support.apple.com...ndows/icwee190673a/icloud

(je kunt ook je windows computer wissen en een schone installatie doen maar ja dat gaat wat ver weer)

[Voor 52% gewijzigd door Faust op 05-02-2022 00:26]

• iDevice Chiel
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-02-2022
Je hebt hier handige tools voor die al je foto’s en bestanden kan downloaden vanuit de iCloud.

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
iDevice Chiel schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 22:59:
Je hebt hier handige tools voor die al je foto’s en bestanden kan downloaden vanuit de iCloud.
https://support.apple.com/nl-nl/HT204283
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee