Bij Belsimpel is er hoge korting (bizarre Belsimpel dagen). De Samsung S20 FE is daar veel goedkoper (233 vs ~400) dan bij concurrenten: https://www.belsimpel.nl/...tel-abonnement-000-2-jaar &its=101109148599581&gclid= EAIaIQobChMI7ePNl5bU9QIVNJBoCR0G2Qr7EAQYAiABEgLtFPD_BwE&cntd=1 . Echter moet je wel een mobiel abonnement af sluiten. Is het mogelijk om dit toestel aan te schaffen en gelijk het abonnement op te zeggen en zo doende veel geld te besparen? Ik hoor graag als iemand hier ervaring mee heeft.
Vraag
Alle reacties
tsja, je zit er twee jaar aan vast, wat kost dat?
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Anoniem: 472287
Echt? Of je een 2 jarig abbo eerder op kan zeggen zodat je een goedkope telefoon hebt is je vraag?rein schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:01:
Bij Belsimpel is er hoge korting (bizarre Belsimpel dagen). De Samsung S20 FE is daar veel goedkoper (233 vs ~400) dan bij concurrenten: https://www.belsimpel.nl/...tel-abonnement-000-2-jaar &its=101109148599581&gclid= EAIaIQobChMI7ePNl5bU9QIVNJBoCR0G2Qr7EAQYAiABEgLtFPD_BwE&cntd=1 . Echter moet je wel een mobiel abonnement af sluiten. Is het mogelijk om dit toestel aan te schaffen en gelijk het abonnement op te zeggen en zo doende veel geld te besparen? Ik hoor graag als iemand hier ervaring mee heeft.
en het 2-jarig deel zegt je verder niets?

Dat kan inderdaad, je hoeft alleen 2 jaar te betalen!
Even denken...
Het staat je vrij om te proberen maar je krijgt toch ook geen 300 Euro van Eneco als "overstapservice" als je dan meteen je contract opzegt?
Nee.Is het mogelijk om dit toestel aan te schaffen en gelijk het abonnement op te zeggen en zo doende veel geld te besparen
Het staat je vrij om te proberen maar je krijgt toch ook geen 300 Euro van Eneco als "overstapservice" als je dan meteen je contract opzegt?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De kosten van het opzeggen van een mobiel contract zijn gelijk aan de som van de openstaande maandbedragen van het abonnement.
Succes.
Succes.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.