Belsimpel korting en door abonnement op te zeggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 664 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rein
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 28-01-2022
Bij Belsimpel is er hoge korting (bizarre Belsimpel dagen). De Samsung S20 FE is daar veel goedkoper (233 vs ~400) dan bij concurrenten: https://www.belsimpel.nl/...tel-abonnement-000-2-jaar &its=101109148599581&gclid= EAIaIQobChMI7ePNl5bU9QIVNJBoCR0G2Qr7EAQYAiABEgLtFPD_BwE&cntd=1 . Echter moet je wel een mobiel abonnement af sluiten. Is het mogelijk om dit toestel aan te schaffen en gelijk het abonnement op te zeggen en zo doende veel geld te besparen? Ik hoor graag als iemand hier ervaring mee heeft.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:56

Tens

No 24 hours, no 3 or 100 days.

tsja, je zit er twee jaar aan vast, wat kost dat?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

rein schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:01:
Bij Belsimpel is er hoge korting (bizarre Belsimpel dagen). De Samsung S20 FE is daar veel goedkoper (233 vs ~400) dan bij concurrenten: https://www.belsimpel.nl/...tel-abonnement-000-2-jaar &its=101109148599581&gclid= EAIaIQobChMI7ePNl5bU9QIVNJBoCR0G2Qr7EAQYAiABEgLtFPD_BwE&cntd=1 . Echter moet je wel een mobiel abonnement af sluiten. Is het mogelijk om dit toestel aan te schaffen en gelijk het abonnement op te zeggen en zo doende veel geld te besparen? Ik hoor graag als iemand hier ervaring mee heeft.
Echt? Of je een 2 jarig abbo eerder op kan zeggen zodat je een goedkope telefoon hebt is je vraag?

en het 2-jarig deel zegt je verder niets?

8)7

Dat kan inderdaad, je hoeft alleen 2 jaar te betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even denken...
Is het mogelijk om dit toestel aan te schaffen en gelijk het abonnement op te zeggen en zo doende veel geld te besparen
Nee.

Het staat je vrij om te proberen maar je krijgt toch ook geen 300 Euro van Eneco als "overstapservice" als je dan meteen je contract opzegt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De kosten van het opzeggen van een mobiel contract zijn gelijk aan de som van de openstaande maandbedragen van het abonnement.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier toch echt eigen inzet. Daarnaast horen vragen over abonnementen in Telecomproviders en Leveringen thuis.

Dit topic gaat op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.