HP 17-CP0370ND heeft geen backlit vlgs jullie wel. Vreemd

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maronija
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 02-02-2022
Mijn vraag
.vlgs jullie foto s nr 6 geeft aan dat eerder genoemd type backlit toetsenbord zou hebben, mooi niet.dit was mede een reden dat ik deze gekocht heb voor mijn kleindochter. slechte informatie van jullie kant.

...

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Veel laptops worden met verschillende configuraties verkocht.
Uiteindelijk is de winkel waar je een laptop koopt verantwoordelijk om de juiste specs weer te geven en had je dit bij de winkel moeten vragen.

Eigenlijk onderzoek en bevestiging is altijd vereist, omdat het onmogelijk is om van alle producten altijd te verifieren dat het correct is.

Sterker nog, indien je gebruik maakt van Tweakers kun je helpen foutieve informatie te verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Sterke topicstart, maar niet heus.

Je hebt het dus hier over:

pricewatch: HP 17-cp0370nd

Die foto's komen automatisch van de leverancier, en je moet ten alle tijden checken wat er bij de verkoper staat als je hem aanschaft. Daar kan je Tweakers moeilijk voor verantwoordelijk stellen.

Anyway, je hebt tegenwoordig toch 14 dagen bedenktijd, als het je niet bevalt stuur je hem terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

pricewatch: HP 17-cp0370nd en dan doorklikken, kom je ooit bij https://support.hp.com/my-en/document/c07584849 en staat staat ook geen backlit keyboard.

Voordeel: als je de laptop online besteld hebt, kan je deze dus binnen 14 dagen (en soms binnen 30 dagen) terugsturen zonder reden en je geld terugkrijgen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:19

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ook al komt @maronija waarschijnlijk nooit meer terug:

Ik zie het niet staan bij de specificaties op de productpagina. Of heb je alleen plaatjes gekeken. ;)
Ik zie het ook niet staan bij hp zelf: https://www8.hp.com/h20195/V2/GetPDF.aspx/c07052395

Zit er wel een backlit knopje op toetsenbord?
https://support.hp.com/bg-en/document/c01612362
Fn+f4 ?

[ Voor 61% gewijzigd door teacher op 28-01-2022 11:33 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Hier heeft Tweakers verder vrij weinig mee te maken. Je zult hiervoor bij de winkel moeten zijn waar je de laptop gekocht hebt.

Online kopen is makkelijk, maar dan ben je nog steeds verplicht goed onderzoek te doen. Verder zoals al gezegd, al je niet tevreden bent kan die zonder vragen terug.

Dit topic gaat verder op slot want je stelt de vraag op de verkeerde plek :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.