New Divx4.0 install --> audio niet synchroon

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Bah en nog eens bah.

Lekker eens een avondje vrij en ik denk eens lekker een filmpje te kijken (die ik natuurlijk op DVD bezit en zelf geript heb, DVD heb ik jammergenoeg uitgeleend)
Krijg je dat de audio en video totaal niet meer synchroon lopen.

What to do???
Heb alweer oude divx311 eroverheen gemikt maar daar trekt ie zich niks van aan. Geluid blijft niet synchroon lopen.

Ik snap niet dat ze die DivX4.0 final durven noemen terwijl gewoon veel DivX films nu niet synchroon lopen.

EN ja ik weet van het bestaan van virtuadub maar ik heb geen zin eerst zo'n hele divx te bewerken alvorens ik hem wil bekijken. :( :(

Iemand in de zaal die deze gefrustreerde tweaker kan helpen?

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Heb ik ook gehad,hier kun je nix mee...ik weet het ,irritant

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Of had ik hem nou toch gewoon ge-deinstalleerd?
Werkt dat niet?

Verwijderd

Ik be benieuwd ik heb hem vanmiddag geinstalleerd en ga straks ff kijken, maar er zit toch een uninstal bij?
Dus ff verwijderen en eventueel 3.11 weer instaleren.

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Op woensdag 22 augustus 2001 21:40 schreef JcaG het volgende:
Ik be benieuwd ik heb hem vanmiddag geinstalleerd en ga straks ff kijken, maar er zit toch een uninstal bij?
Dus ff verwijderen en eventueel 3.11 weer instaleren.
* Red devil devil voelt zicht stom

:)
thanx

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 22:02

Steffie

Opaque

Heeft die film wel goed synchroon gelopen dan?
Anders kon je weleens de audio omgezet hebben van 48kHz naar 44.1kHz (of net andersom). Dan kun je proberen wat je wil, maar krijg je het met andere versies van de codec niet goed. Daarvoor zul je toch VDub er bij moeten nemen.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Mijn ...ahum... eigengeripte Chicken Run DivX liep ook niet synchroon met 3.11. 4.00 eroverheen werkte niet. Maar als ik hem met bijgeleverd proggie "tha playa" afspeel, loopt ie goed.
:? raar maar waar

Verwijderd

Ik heb hem gisteren uitgeprobeerd en hij werkt bij mij perfect.
Pagina: 1