Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luchtsplitser
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 14-04-2022
Mijn vraag
...
Kan ik (en hoe kan ik) Fifa22 en PS plus overzetten naar een ander account en op het bestaande account verwijderen?
Ik heb in de woonkamer een PS4. Hierop staat een account dat door iedereen gebruikt wordt.
Vorig jaar heeft mijn zoon op dit account Fifa22 en PS Plus aangeschaft.

Sinds kort heeft mijn zoon zijn eigen PS4 op zijn kamer. Hij wil natuurlijk zijn Fifa22 en PS Plus over zetten van de ene PS4 naar de andere PS4. Fifa22 en PS Plus kunnen daarna van de "oude" PS4 verwijderd worden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Ik heb geprobeerd om dmv dataoverdracht tussen de 2 PSen de boel over te zetten. Maar de dataoverdracht ging niet lopen.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:17
Playstation Plus is verbonden met het account en kan je niet zomaar overzetten naar een ander.
Wat wel kan is de nieuwe Playstation als "Primary" instellen via de account instellingen, dan kunnen alle andere accounts op de nieuwe Playstation gebruik maken van PS Plus.
(Het originele account is dan nog steeds te gebruiken op de oude Playstation, wellicht zelfs met PS Plus maar dat weet ik niet zeker)

Fifa22 savedata zal niet overgezet kunnen worden naar een ander account. Je kan wel proberen via de Cloud save functie de data op de andere Playstation te krijgen als de dataoverdracht niet werkt, maar dan moet je nog steeds het oude account gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luchtsplitser
ok, maar als ik het ene account als Primary zet kan er dan wel op beide PS tegelijk gespeeld worden?
Op de "oude" PS spelen mijn andere zoontjes namelijk ook (geen Fifa). Dus samengevat; Fifa wordt gespeeld op de primary en tegelijkertijd wordt er Fortnite gespeeld op de secundary. Maar wel beiden op hetzelfde account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-05 01:40
Op nieuwe console account met fifa en PlayStation plus als primair instellen zorgt er voor dat je met alle andere accounts op deze console PlayStation plus en fifa hebt. Op PlayStation waar deze account al op staat mag deze account geen meer primaire zijn en kan dan gebruik maken van PlayStation plus als er met deze account gespeeld word. Ja er kan dan tegelijkertijd gespeeld worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Sokucho op 30-01-2022 11:48 ]

PC : Ryzen 7 5700x3d / 6800XT / 32 GB DDR4 3600 | Quest 3 | Asus Rog Ally |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-05 15:17
of je verhuist de oude naar boven, en zet de nieuwe beneden neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luchtsplitser
rikislief schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:49:
of je verhuist de oude naar boven, en zet de nieuwe beneden neer?
Op zich ook een idee, maar op het betreffende account (op de oude dus) spelen mijn andere zoontjes Fortnite enzo en dat verhuist dan ook mee. Want dat is immers gekoppeld ook aan het account.
Pagina: 1