Hallo,
Ik heb recent een tuinaannemer gecontacteerd voor het opknappen van een verwilderde tuin. Hij heeft onderstaande offerte doorgestuurd:
Verwijderen van Cederboom:
Afbreken van cederboom door middel van klim en afhang technieken. 675.00
Verzagen van stam en verhakselen van takken 840.00
Afvoer via container Groen 250.00
uitfrezen van stronk 275.00
Uitgraven van bamboe:
Machinaal 520.00
Handmatig 560.00
Plaatsen van inperkingsdoek 15m 255.00
Snoeien van hagen en struiken:
Inkorten van hagen en struiken incl. verwijderen van dode en laaghangende takken 280.00
Totaal excl. BTW: 3905
Totaal incl. BTW: 4497.80
De Cederboom staat op 5m afstand van het huis en heeft een omtrek van ongeveer 2m35 (gemeten 1m boven de grond). Hij is 20-25m hoog (ben niet zeker).
Bamboe heeft zich door de jaren heen verspreid in de tuin. De wortels lopen net onder de grasmat in verschillende richtingen. Tuinoppervlakte is ongeveer 120m².
Heeft iemand ervaring met deze zaken? Dit is de eerste offerte die ik te zien krijg, dus ik kan voorlopig niet vergelijken. Ik ben op zoek naar andere tuinaannemers, maar slechts weinigen reageren. Alle feedback is welkom.
Alvast bedankt.
Ik heb recent een tuinaannemer gecontacteerd voor het opknappen van een verwilderde tuin. Hij heeft onderstaande offerte doorgestuurd:
Verwijderen van Cederboom:
Afbreken van cederboom door middel van klim en afhang technieken. 675.00
Verzagen van stam en verhakselen van takken 840.00
uitfrezen van stronk 275.00
Uitgraven van bamboe:
Machinaal 520.00
Handmatig 560.00
Plaatsen van inperkingsdoek 15m 255.00
Snoeien van hagen en struiken:
Inkorten van hagen en struiken incl. verwijderen van dode en laaghangende takken 280.00
Totaal excl. BTW: 3905
Totaal incl. BTW: 4497.80
De Cederboom staat op 5m afstand van het huis en heeft een omtrek van ongeveer 2m35 (gemeten 1m boven de grond). Hij is 20-25m hoog (ben niet zeker).
Bamboe heeft zich door de jaren heen verspreid in de tuin. De wortels lopen net onder de grasmat in verschillende richtingen. Tuinoppervlakte is ongeveer 120m².
Heeft iemand ervaring met deze zaken? Dit is de eerste offerte die ik te zien krijg, dus ik kan voorlopig niet vergelijken. Ik ben op zoek naar andere tuinaannemers, maar slechts weinigen reageren. Alle feedback is welkom.
Alvast bedankt.