Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-06 23:00
Hallo, aangezien mijn huidige laptop hevig aan vervanging toe is ben ik opzoek naar een nieuwe. Hier had ik mezelf rustig de tijd voor gegeven, maar nu met, bijvoorbeeld, de btw-actie van de MediaMarkt wil ik niet een mooie deal mislopen. Daardoor ben ik nog niet heel ver in mijn onderzoek, al ben ik op dit moment reviews aan het lezen van de laptop om meer informatie in te winnen. Daardoor krijg ik een globaal beeld, maar mijn kennis van specs loopt echter niet over dus daardoor is het nog wel lastig. Ik ben daarom ook benieuwd naar het advies wat jullie mij kunnen geven over de volgende laptop: https://tweakers.net/pric...itro-5-an515-45-r5af.html

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben geen hardcore gamer, maar ik wil er wel spelletjes op kunnen spelen. Op dit moment speel ik bijvoorbeeld regelmatig Rocket League. Ook wil ik met Adobe Premiere video's kunnen bewerken zonder dat mijn laptop in de fik vliegt. Op termijn wil ik ook een dockingstation aanschaffen waar ik de laptop op kan aansluiten

Wat is je budget?
De Acer heeft een prijs van ongeveer 1150 euro. Dat is eigenlijk ook mijn max. (als er voor een minimaal bedrag een andere laptop significant beter is kan ik wellicht een uitzondering maken)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop niet heel veel meenemen buitenshuis. Ik heb een kantoortje waar ik de laptop kan aansluiten op een 27inc beeldscherm. Voor werk heb ik een 15inc laptop en dat vind ik een mooi formaat. (wil iedergeval niet groter)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Heb geen voorkeuren kwa merk. Ik vind de Asus laptop er wel gaaf uit zien.