Toon posts:

Google Nest Hello  deurbel   ....   maakt een gong

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12-2022
Hallo
Ik heb een Google Nest Hello Deurbel
  (8-12-24v Beltrafo).
Aan de  deurbel aan de deur buiten(drukknop) hoort ik dikwijls zomaar een geluid(soort gong) zonder dat er iemand heeft gebeld.
Dit horen wij regelmatig dat die zomaar een gong geeft een paar minuten lang.
Weten jullie hoe dit zou komen.

Maw
ik hoor de drukknop buiten dikwijls een soort gong maken zonder dat er iemand heeft opgeduwd.

Alle reacties

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:05
Bong... verkeerde forum.

Misschien even handig om deze op een andere locatie te plaatsen?
( @KuuKe @FeaR )

[Voor 4% gewijzigd door Xanquezer op 27-01-2022 20:06]

DPC Chef-kok :)

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Volgens mij kan je geen koe draaien op een Nest dus verplaatst naar Smarthome :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

Frontpage Admin & PowerMod / Mod W&M

Seal with it!

Als ik bij de support ga kijken kom ik wel https://support.google.com/googlenest/answer/9317676?hl=en tegen wat op jouw probleem lijkt. Wellicht kun je daar iets mee?

Select * from fish

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:10
dipesh schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 13:51:
Hallo
Ik heb een Google Nest Hello Deurbel
  (8-12-24v Beltrafo).
8-12-24V uitgangen, maar welke heb je aangesloten?

Is het vermogen van de trafo toereikend?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• dipesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12-2022
De transfo is een GACIA TF-B beltrafo 8-12-24V (15VA) geschikt voor de Nest Hello camera.
Is ongeveer een 6 maanden oud.
De bel heeft altijd goed gewerkt.
Nu de laatste tijd gaat er een soort gong af zonder dat er op de bel word gedrukt.
Deze gong is te horen aan de drukknop zelf.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee