Hallo allemaal,
Al een tijdje ben ik van plan om een nieuwe gaming laptop aan te schaffen. Daarom heb ik me natuurlijk ingelezen op internet (waaronder Tweakers). Door GPU benchmark scores kwam ik erop uit dat het nuttig is om voor een RTX 3060 videokaart te gaan - natuurlijk mede ingegeven door het budget om eraan te besteden.
Met een aanbieding is de volgende laptop nu mogelijk erg gunstig geworden:
pricewatch: ASUS TUF Gaming F17 FX706HM-HX003T
Wat ik alleen wilde weten is of er toch geen rode vlaggen zijn bij deze laptop. Ik las op Tweakers bijvoorbeeld dat het voor de prestaties best kan uitmaken wat voor tgp of boost configuratie er is. Ik kom er eigenlijk niet goed uit hoe dat nu bij deze laptop zit.
Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden qua prestatie of kwaliteit?
Mocht er een beter alternatief zijn in prijs/kwaliteit dan hoor ik het graag!
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal ik met name gebruiken voor gamen. Daarnaast office en surfen.
Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 1300 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, het is met name voor thuisgebruik. Wel zal ik de laptop dagelijks wisselen van plek in huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik vind het belangrijk dat de laptop een 17'' scherm heeft.
Qua merk niet heel sterk, alhoewel ik erg tevreden ben over mijn huidige ASUS laptop.
Bij voorbaat bedankt!
Al een tijdje ben ik van plan om een nieuwe gaming laptop aan te schaffen. Daarom heb ik me natuurlijk ingelezen op internet (waaronder Tweakers). Door GPU benchmark scores kwam ik erop uit dat het nuttig is om voor een RTX 3060 videokaart te gaan - natuurlijk mede ingegeven door het budget om eraan te besteden.
Met een aanbieding is de volgende laptop nu mogelijk erg gunstig geworden:
pricewatch: ASUS TUF Gaming F17 FX706HM-HX003T
Wat ik alleen wilde weten is of er toch geen rode vlaggen zijn bij deze laptop. Ik las op Tweakers bijvoorbeeld dat het voor de prestaties best kan uitmaken wat voor tgp of boost configuratie er is. Ik kom er eigenlijk niet goed uit hoe dat nu bij deze laptop zit.
Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden qua prestatie of kwaliteit?
Mocht er een beter alternatief zijn in prijs/kwaliteit dan hoor ik het graag!
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal ik met name gebruiken voor gamen. Daarnaast office en surfen.
Wat is je budget?
Het budget is ongeveer 1300 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, het is met name voor thuisgebruik. Wel zal ik de laptop dagelijks wisselen van plek in huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik vind het belangrijk dat de laptop een 17'' scherm heeft.
Qua merk niet heel sterk, alhoewel ik erg tevreden ben over mijn huidige ASUS laptop.
Bij voorbaat bedankt!