Toon posts:

Ring floodlight pro bekabeling probleem

Pagina: 1
Acties:

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:58
Ik wil een floodlight pro camera aanschaffen en in de achtertuin tegen de gevel aan monteren alleen heb ik geen mogelijkheid om de kabels vanuit de woning naar buiten te trekken. enige manier voor mij is om vanaf de lichtpunt van de tuinverlichting een kabel (opbouw) te trekken naar de punt waar ik de camera wil bevestigen. (dat is geen probleem)

Mijn probleem is alleen dat Ring er vanuit gaat dat de kabels uit de muur komen en het niet mogelijk is om de kabel vanaf de zijkant of onderkant van de camera te krijgen omdat deze strak tegen de muur is. Ring klantenservice kon mij niet verder helpen dan adviseren voor een andere camera met batterij oplossing te gaan.

Zijn er mensen met een floodlight pro camera die het wel hebben opgelost? het liefst wil ik een camera (ring) die ik bedraad kan aansluiten.

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:47
Je zou de floodlight op een plaatje kunnen bevestigen zodat je de kabel er toch naar kan laten lopen?

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Kun je niet die floodlight zo plaatsen dat je een stukje muur (of voeg) weg kan kappen voor de kabel?

Anders zal er vast een bracket voor te krijgen zijn. Ik zie dat er op Thingiverse iemand een gemaakt heeft voor op de hoek van een huis en het ziet er niet uit als een ingewikkeld ontwerp.

• jackzonztyl
Citroentjuh schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:57:
Je zou de floodlight op een plaatje kunnen bevestigen zodat je de kabel er toch naar kan laten lopen?
Goed idee inderdaad, ik zal er is naar kijken. het zou natuurlijk heel mooi zijn als er een soort junction box voor is. ik heb rond gebeld maar helaas hadden de camera webshops hier geen ervaring mee.

• jackzonztyl
Oon schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:57:
Kun je niet die floodlight zo plaatsen dat je een stukje muur (of voeg) weg kan kappen voor de kabel?

Anders zal er vast een bracket voor te krijgen zijn. Ik zie dat er op Thingiverse iemand een gemaakt heeft voor op de hoek van een huis en het ziet er niet uit als een ingewikkeld ontwerp.
Helaas is stukje muur of voeg weg kappen geen optie, ik heb gezocht naar een kant en klare bracked of junction box maar ik kon niks complatible vinden.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
jackzonztyl schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:25:
[...]

Helaas is stukje muur of voeg weg kappen geen optie, ik heb gezocht naar een kant en klare bracked of junction box maar ik kon niks complatible vinden.
Heb je niet toevallig iemand in de buurt met een 3D printer? Is niet zo heel lastig om het linkje dat ik deelde in Fusion 360 te gooien, extra rommel eraf te snijden en een gaatje te maken voor een kabel. Dan heb je eigenlijk wat je zoekt, en ben je voor 40-50 cent aan plastic klaar.

• jackzonztyl
Na nog wat meer research heb ik een website gevonden waar ze deze installeren met een externe kabel. Op de reserve onderdelen pagina van Ring kan ik deze plaat zien maar niet goed uitmaken of er een opening zit.

Wat ik gek vond is dat ik Ring twee keer heb gebeld en gevraagd of het mogelijk is en ze me niet echt goed konden helpen behalve adviseren voor een alternatief met een batterij.

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-01 14:52
jackzonztyl schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:33:
Na nog wat meer research heb ik een website gevonden waar ze deze installeren met een externe kabel. Op de reserve onderdelen pagina van Ring kan ik deze plaat zien maar niet goed uitmaken of er een opening zit.

Wat ik gek vond is dat ik Ring twee keer heb gebeld en gevraagd of het mogelijk is en ze me niet echt goed konden helpen behalve adviseren voor een alternatief met een batterij.
Er lijkt inderdaad wel een onderbreking te zijn in het plastic ter hoogte bij de doorvoer.

• jackzonztyl
Arn0uDz schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:41:
[...]

Er lijkt inderdaad wel een onderbreking te zijn in het plastic ter hoogte bij de doorvoer.
Ik hoop dat er iemand met een floodlight pro dit kan bevestigen voor mij. jammer genoeg kon Ring dit niet bevestigen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee