map in map tot een map maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk51
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-12-2024
Mijn vraag

laatste versie Windows 10 op 1TB SSD schijf

Ik heb met Acronis een backup van al mijn documenten gemaakt
En windows opnieuw geinstalleerd
en daarna met Acronis alle bestanden uit de backup terug gezet in mijn documenten.

Maar Acronis heeft de map documenten genoemd, nu heb ik dus documenten in documenten staan

Wat ik wil is dat als ik klik op mijn documenten , ik daar direct naar toe ga, en niet eerst de map documenten
in documenten hoef te openen, maar direct de inhoud zie.
thx
Ton
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GaxZKYz51cm6KFBR21cFrNpyeIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6LBMRbfMZKlklX81KRQBguOC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2PSSxxH1Nv5lUfWFnJRcgCPNkHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JBFQg1ybgZT7zuDDBq3WvqyG.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

bert pit

asdasd

Alles even een niveau lager kopiëren. Open twee verkenner schermen. Ga in de ene naar documenten, in de andere naar documenten\documenten. Selecteer in die laatste map aller en kopieer dat naar de andere verkenner.

Daarna uiteraard de map met dubbele inhoud verwijderen.

[ Voor 7% gewijzigd door bert pit op 26-01-2022 22:15 ]

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36

M2M

medicijnman

bert pit schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:15:
Alles even een niveau lager kopiëren. Open twee verkenner schermen. Ga in de ene naar verkenner, in de andere naar verkenner\verkenner. Selecteer in die laatste map aller en kopieer dat naar de andere verkenner.

Daarna uiteraard de map met dubbele inhoud verwijderen.
Ik denk dat een knip en plak ook werkt. Je krijgt dan vanzelf een merge-melding.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

hk51 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 22:09:
...Maar Acronis heeft de map documenten genoemd, nu heb ik dus documenten in documenten staan...
Hmmz, denk dat je dat zelf gedaan hebt. Behalve de bestanden en directories in de documenten\documenten\ map te verplaatsen naar documenten\ kun je natuurlijk ook besluiten om alle documenten te verwijderen en nogmaals een restore uit te voeren; deze keer naar de juiste map

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==