Ik heb de wap6807 Zyxel van een vriend gekregen, 2 utp poorten zitten erop, 1tje daarvan is aangesloten op het Ziggo netwerk. Wifi doet het gewoon, alleen via de instellingen (web based) kan ik de 5GHz niet uitschakelen, of wanneer ik afzonderlijke namen invoer (zoals ik wel kan op de Gigabox van Ziggo) wordt dit niet 'onthouden' door de Zyxel, ook wachtwoorden worden niet onthouden als ik de 2ghz of de 5ghz afzonderlijk wijzig.
Omdat ik wat 'smart' apparaten heb die alleen werken met de 2ghz, werken die soms niet goed omdat 5ghz er ook 'tussenkomt' waardoor de lampen bv niet aangaan.
er staat ook steeds "" EasyMesh feature is enabled!" alsof dit een foutmelding is, ik weet niet genoeg wat Easymesh nou precies is, heb wel gezocht maar het blijft voor mij onduidelijk.
Omdat ik wat 'smart' apparaten heb die alleen werken met de 2ghz, werken die soms niet goed omdat 5ghz er ook 'tussenkomt' waardoor de lampen bv niet aangaan.
er staat ook steeds "" EasyMesh feature is enabled!" alsof dit een foutmelding is, ik weet niet genoeg wat Easymesh nou precies is, heb wel gezocht maar het blijft voor mij onduidelijk.