Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Als het niet illegaal is (geen idee), moet het illegaal worden. HP moet een gigantische boete krijgen - idem voor andere fabrikanten die dit doen.
Als ze als tegenargument geven dat ze de kosten van het apparaat subsidiëren - dan doe je dat toch gewoon lekker niet? Laat apparaten maar kosten wat ze kosten, zonder trucs om de consument te misleiden en misbruik van te maken.
Als ze als tegenargument geven dat ze de kosten van het apparaat subsidiëren - dan doe je dat toch gewoon lekker niet? Laat apparaten maar kosten wat ze kosten, zonder trucs om de consument te misleiden en misbruik van te maken.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
nieuws: Test Aankoop eist 150 euro per klant van HP wegens blokkade huismerkc...
Succes ermee; HP doet al 5 jaar alsof ze niet willen horen/luisteren.
Succes ermee; HP doet al 5 jaar alsof ze niet willen horen/luisteren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
@BramSd Ik had dezelfde situatie. De oplossing is simpel: oudere firmware flashen en Auto-Update uit. Google is je vriend!
Het is bij HP altijd verstandig om in het sjieke spul te investeren voor de professionele markt en niet in het consumentenspeelgoed. Het is een verschil van dag en nacht en bij professionele spul flikken ze dit soort fratsen niet.
Persoonlijk heb ik altijd mij heil gezocht in de professionele laserprinters 2e hands. Bedrijven kopen om de paar jaar nieuw spul en een 2e hands printer is vaak te krijgen voor wat de gek er voor geeft. Een laserprinter kan makkelijk 10 jaar meegaan en zelfs de 20 jaar halen, dus dat het apparaat er al wat draaiuren op heeft zitten is niet zo'n probleem.
Persoonlijk heb ik altijd mij heil gezocht in de professionele laserprinters 2e hands. Bedrijven kopen om de paar jaar nieuw spul en een 2e hands printer is vaak te krijgen voor wat de gek er voor geeft. Een laserprinter kan makkelijk 10 jaar meegaan en zelfs de 20 jaar halen, dus dat het apparaat er al wat draaiuren op heeft zitten is niet zo'n probleem.
Dat hij de melding geeft klopt volledig toch? Of print hij ook daadwerkelijk niet? Want ik heb er zat gezien met die melding die daarna keurig hun printjes maakten.
En die “HP Cartridge Protection” is juist iets anders; daarmee “vergrendel” je de inktpatronen aan jouw printer en zullen ze niet in andere printers werken. Is om bv diefstal op kantoor tegen te werken.
En die “HP Cartridge Protection” is juist iets anders; daarmee “vergrendel” je de inktpatronen aan jouw printer en zullen ze niet in andere printers werken. Is om bv diefstal op kantoor tegen te werken.
Altijd gedoe met die printers zeg
en dan geef je je gewonnen, koop je braaf een echte HP cardridge, print je een tijdje niet en dan is het weer uitgedroogd

Pagina: 1