Toon posts:

75Hz Refresh Rate MAX in win2k?!?!?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik krijg de refresh rate van de monitor in windows 2000 niet boven de 75Hz uit!! Ik heb natuurlijk al een mailtje naar iiyama gestuurd, maar die dufbo's gaven me een fix terug voor 95/98/ME!!! |:(

Het zal ongetwijfeld aan de combo iiyama vision master pro 410 A702HT / Asus V8200 GF3 / win2k liggen...maar WAT kan het zijn?!?!?!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
nvidia driver zijn de oorzaak van dit probleem

gebruik de SEARCH functie voor meer info

:)

Verwijderd

Topicstarter
search functie op dit forum?

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
in de tijd van het posten van dat berichtje had je de search al kunnen gebruiken en ontdekken dat je een fixje kan downloaden (of wat in het register zelf veranderen)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
<laat maar>

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op woensdag 22 augustus 2001 21:28 schreef Happy_Crash het volgende:
search functie op dit forum?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/search.gif

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Fijn dat iedereen zo behulpzaam is. Kan een loze yup met een I.Q. van een zuid-guineaanse bamboe hamster als ikke er ook nog uitkomen... :Z

Verwijderd

Topicstarter
Right...deze jongen gaat morgen een BNC kabel kopen :D

Verwijderd

http://members.ams.chello.nl/agink/refresh.zip zelf nooit gebruikt, omdat ik hem NOG niet nodig heb :) maaruh linkje klikken, das er een. misschien helpt het en hoef je geen bnc kabel te kopen

Verwijderd

^
|
|
ok heb hem dus nodig gehad werkt wel dus

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 22:42
Ik denk wel dat het handig is om een BNC kabel te kopen, je beeld kwaliteit wordt er merkbaar beter van.

Bijkomend voordeel, inderdaad, je refreshrates worden dan wel goed gedetecteerd.

• The_Yeti
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Wat een zielig gezeur om alleen maar te zeggen dat hij de search moet gebruiken. In de tijd dat je je berichtje post dat hij de search moet gebruikenm had je net zo goed even antwoord kunnen geven, of weten jullie het zelf ook gewoon niet ??

Ik zat deze week ook met hetzelfde probleem en heb daarvoor de search gebruikt, de oplossingen die in bijna alle topics daarover voorbij komen zijn:
1 nvrefreshfix gebruiken
2 pin 15 van je monitor afbreken
3 je monitor met een BNC kabel aansluiten.

Aangezien oplossing 1 werkt niet goed genoeg vind ik, opl. 2 vind ik een beetje rigoreus voor een software probleem. Tenslotte zijn BNC-kabels niet erg geodkoop. Kortom de search biedt niet echt een goede oplossing, dus is zijn vraag volledig terecht !!

Er is nog een veel betere oplossing en die werd maar 1 keer genoemd, dus die wil ik daarom nog even aanhalen. Installeer Powerstrip, hiermee kun je elke gewenste refreshrate (met stappen van 1 Hz) instellen die je monitor en videokaart aankunnen. Dit werkt echt TOP !!!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 22:42
Op donderdag 23 augustus 2001 10:37 schreef The_Yeti het volgende:
Wat een zielig gezeur om alleen maar te zeggen dat hij de search moet gebruiken. In de tijd dat je je berichtje post dat hij de search moet gebruikenm had je net zo goed even antwoord kunnen geven, of weten jullie het zelf ook gewoon niet ??

Ik zat deze week ook met hetzelfde probleem en heb daarvoor de search gebruikt, de oplossingen die in bijna alle topics daarover voorbij komen zijn:
1 nvrefreshfix gebruiken
2 pin 15 van je monitor afbreken
3 je monitor met een BNC kabel aansluiten.

Aangezien oplossing 1 werkt niet goed genoeg vind ik, opl. 2 vind ik een beetje rigoreus voor een software probleem. Tenslotte zijn BNC-kabels niet erg geodkoop. Kortom de search biedt niet echt een goede oplossing, dus is zijn vraag volledig terecht !!

Er is nog een veel betere oplossing en die werd maar 1 keer genoemd, dus die wil ik daarom nog even aanhalen. Installeer Powerstrip, hiermee kun je elke gewenste refreshrate (met stappen van 1 Hz) instellen die je monitor en videokaart aankunnen. Dit werkt echt TOP !!!
BNC kabels zijn helemaal niet duur, voor een goedkope maar wel goede ben je maar fl. 35 kwijt, wil je een IIyama kabel dan kosten ze maar 90 piek.

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Op woensdag 22 augustus 2001 21:46 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

[afbeelding]
roflmaopimp 8-)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Hang d'r idd gewoon een BNC kabel aan, en het probleem is afgelopen.
Hang d'r wel een goeie aan, dus niet 1 van een geeltje oid.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Thanx for all the info. Ik ga powerstrip es proberen en sowieso wilde ik al een BNC kabel kopen, inderdaad om de verbeterde beeldkwaliteit...we zullen zien!

Verwijderd

Dit staat gewoon in de FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.