Ik zoek een?
Voor onze woonkamer + keuken zijn we op zoek naar een home cinema, audio systeem.
Momenteel staat er in de keuken een internetradio (Sangean WFR-27 C). In de woonkamer staat een Pioneer X-HM11-K onder de TV.
Deze willen we beide vervangen.
Wat is je budget?
€2500-3000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- afspelen films, series via RPI met Kodi (NAS)
- afspelen digitale tv (digibox)
- afspelen via dvd/bluray
- gamen (Nintendo Switch)
- internetradio, spotify
- DAB+ twijfel ik over aangezien de Sangean ook DAB heeft en deze heeft een slecht signaal
- muziek streamen van NAS
voor in de toekomst:
- afspelen via platenspeler
- playstation
- draadloos muzieksysteem (HEOS)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht zelf aan bijvoorbeeld aan de Denon AVR-X2700H, deze zou dan onder de TV komen.
Ik heb een schets gemaakt, op de plaatsen waar een rode X staat, hangen luidsprekerkabels.
Voor aan de tv dacht ik aan een 5.0 of 5.1 opstelling.
Links en rechts van de tv een Dali Oberon 1 en als center de Dali Oberon Vokal.
Als rears had ik eventueel gedacht aan de Dali Oberon On-Wall.
In de keuken wou ik graag een vlakke speaker en dacht dan ook aan de Oberon On-Wall.
/f/image/YohY2IWNkywytTK7UfcmFdiI.png?f=fotoalbum_large)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vermoed dat bij X(6) geen speaker nodig heb als ik in de woonkamer + keuken radio wil luisteren?
Zijn de On-Wall's voldoende als rear speaker?
We zouden in de keuken en woonkamer naar bijvoorbeeld radio willen luisteren en muziek streamen.
Maar we zouden ook enkel in de keuken radio/muziek willen opzetten terwijl in de woonkamer de kinderen tv kijken of op de switch spelen, zou dit mogelijk zijn?
Zijn er ook eventuele alternatieven qua speakers, receiver?
Voor onze woonkamer + keuken zijn we op zoek naar een home cinema, audio systeem.
Momenteel staat er in de keuken een internetradio (Sangean WFR-27 C). In de woonkamer staat een Pioneer X-HM11-K onder de TV.
Deze willen we beide vervangen.
Wat is je budget?
€2500-3000
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- afspelen films, series via RPI met Kodi (NAS)
- afspelen digitale tv (digibox)
- afspelen via dvd/bluray
- gamen (Nintendo Switch)
- internetradio, spotify
- DAB+ twijfel ik over aangezien de Sangean ook DAB heeft en deze heeft een slecht signaal
- muziek streamen van NAS
voor in de toekomst:
- afspelen via platenspeler
- playstation
- draadloos muzieksysteem (HEOS)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht zelf aan bijvoorbeeld aan de Denon AVR-X2700H, deze zou dan onder de TV komen.
Ik heb een schets gemaakt, op de plaatsen waar een rode X staat, hangen luidsprekerkabels.
Voor aan de tv dacht ik aan een 5.0 of 5.1 opstelling.
Links en rechts van de tv een Dali Oberon 1 en als center de Dali Oberon Vokal.
Als rears had ik eventueel gedacht aan de Dali Oberon On-Wall.
In de keuken wou ik graag een vlakke speaker en dacht dan ook aan de Oberon On-Wall.
/f/image/YohY2IWNkywytTK7UfcmFdiI.png?f=fotoalbum_large)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vermoed dat bij X(6) geen speaker nodig heb als ik in de woonkamer + keuken radio wil luisteren?
Zijn de On-Wall's voldoende als rear speaker?
We zouden in de keuken en woonkamer naar bijvoorbeeld radio willen luisteren en muziek streamen.
Maar we zouden ook enkel in de keuken radio/muziek willen opzetten terwijl in de woonkamer de kinderen tv kijken of op de switch spelen, zou dit mogelijk zijn?
Zijn er ook eventuele alternatieven qua speakers, receiver?