Ik heb nu een jaar een 8poorts 100mbit hub gekoppeld aan me e-smith server en 3 andere win98se systemen. nu ik wilde ik een 4de systeem erop aansluiten maar alle andere 4 poorten zijn gewoon dood. heb allerlei combinatie's geprobeerd andere kabels andere pc's alleen poort 1 4 5 7 doen het nog maar. Zijn die andere poorten doorgebrand of gewoon kapot gegaan? Heb 1 x de hub opengemaakt 2 schroevjes. de chip zag er nog helemaal gaaf uit. niks aan te zien. moet ik nu een nieuwe hub kopen?
uhm, lijkt me vaag..
niet toevallig een crosskabel gebruikt?
niet toevallig een crosskabel gebruikt?
ik heb een soort gelijk iets gehad.. ik had een 5 poorts 100mbit hub, na een tijdje deden de laatste 2 poorten het niet meer? nou ja, heb maar meteen een 8 poorts switch genomen
Heb ik al eens eerder gepost, maar ja komt ie ...
Heb je al je machines wel geaard? En staat er geen spanning op je aarde ?
Het kan namelijk zijn dat een van je machines 220 staat te lekken op de poortjes en dan zegt de hub bekijk het maar ..
Heb je al je machines wel geaard? En staat er geen spanning op je aarde ?
Het kan namelijk zijn dat een van je machines 220 staat te lekken op de poortjes en dan zegt de hub bekijk het maar ..
Language exists to conceal true thought
Verwijderd
Ik had ook eens een pc op de uplink zitten die daar dus niet hoorde. Gek genoeg werkte het wel. Toen er een pc bij moest deed die het niet.
Misschien moet je gewoon ff naar de 4 kijken die er al in zitten of ze gewoon ff verplaatsen. Beetje expirimenteren dus.
Misschien moet je gewoon ff naar de 4 kijken die er al in zitten of ze gewoon ff verplaatsen. Beetje expirimenteren dus.
Pff GEEN enkel stopcontact is geaard...:+ hoe zit dat als
ze in een stekkerblok zitten? Moet elk gat in het stekkerblok geaard zijn en het stekkerblok natuurlijk zelf ook?
Maarja ik zal eens kijken hoor
ze in een stekkerblok zitten? Moet elk gat in het stekkerblok geaard zijn en het stekkerblok natuurlijk zelf ook?
Maarja ik zal eens kijken hoor
Pagina: 1