Hallo iedereen,
Ik ben aan het worstelen met samenstellen van een systeem
Dit is in versnelling gekomen nu ik 50 cent/kwh betaal
Mijn situatie is een dubbele garage met een veranda aan de voorzijde met een schuin dak van ca 20 graden
Legplan is 6 Panelen op de veranda West georienteerd en 12 op het platte dak
Mijn probleem is de bomenrij die achter de garage staat, dit levert met name in het voorjaar redelijk wat schaduw op
Het zal ook een 3-fase systeem moeten worden ivm de opbrengst (liefst maximaal ook ivm electrische auto)
Solaredge is ook niet ideaal ivm de grootte string lengte of kan alles op 1 string ?
Er ligt al een 3 fase kabel tot in de garage
Een collega van me raadt het Enphase systeem aan maar dat loopt aardig in de papieren als ik alles optel
Kan ik hier uit de voeten met een conventioneel systeem ?
Ik ben aan het worstelen met samenstellen van een systeem
Dit is in versnelling gekomen nu ik 50 cent/kwh betaal
Mijn situatie is een dubbele garage met een veranda aan de voorzijde met een schuin dak van ca 20 graden
Legplan is 6 Panelen op de veranda West georienteerd en 12 op het platte dak
Mijn probleem is de bomenrij die achter de garage staat, dit levert met name in het voorjaar redelijk wat schaduw op
Het zal ook een 3-fase systeem moeten worden ivm de opbrengst (liefst maximaal ook ivm electrische auto)
Solaredge is ook niet ideaal ivm de grootte string lengte of kan alles op 1 string ?
Er ligt al een 3 fase kabel tot in de garage
Een collega van me raadt het Enphase systeem aan maar dat loopt aardig in de papieren als ik alles optel
Kan ik hier uit de voeten met een conventioneel systeem ?