Toon posts:

Online winkel maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarmee kan ik het beste een online-shop maken? Met welk programma of met een bepaalde programmeertaal?

Kunnen jullie mij op weg helpen?

Hartelijk dank.

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Als je dat moet vragen hoef je het idd niet zelf te proberen...laat iemand het voor je doen zo'n standaard programma doet helemaal niet wat jij precies wilt

PS move to PWS

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op woensdag 22 augustus 2001 20:50 schreef NM het volgende:
Waarmee kan ik het beste een online-shop maken? Met welk programma of met een bepaalde programmeertaal?

Kunnen jullie mij op weg helpen?

Hartelijk dank.
www.lokishop.nl :P

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
ik heb zelf een shop gebouwd, binnekort online9komend weekend i hope) en gewoon php & mysql!
easy!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

moved W&G > P&W (zo goed ACM ;) )

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37
Een winkel moet secure zijn, dus je kunt het beste een server-side taal pakken.

Dan is mijn persoonlijke favoriet; php.

Ik heb zelf ook ooit een simple winkel gemaakt in php, is niet zo heel moeilijk.. (tenzij je erg newbie bent uiteraard)

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
php is wel slim om te pakken, alles goed excrypten
das beklangrijk

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:45

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ga vooral eens kijken bij de verschillende betaalaanbieders op internet zoals bebit en set ed.. Daar zijn wel topics over op dit forum.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

om te kijken hoe mensen het doen kun je is rondkijken op www.hotscripts.com daar hebben e vast wel e-commerce scriptjes...

Verwijderd

Pas nog een online shop gebouwd voor www.bseendvd.nl (als 't als spam gezien wordt, haal dan maar weg). T'is opzich niet zo heel moeilijk als je de nodige PHP, Perl of ASP ervaring hebt, en met b.v. MySQL overweg kunt. Mijne is dus in PHP en MySQL, en dat werkt prima. Als je het écht zelf wilt doen, denk dan goed na voor je eraan begint, want met weinig PHP kennis kom je niet ver, ga dan eerst wat PHP en MySQL tutorals lezen. MySQL is overigens niet zo heel moeilijk te leren.
Pagina: 1