Hallo, ik heb een vraag. Momenteel heb ik de meest linker telefoon uit de lijst (Motorola, vergelijklijst: https://tweakers.net/pric...;1589324;1712844;1628590/) die na ruim een jaar gebruik al eigenlijk waardeloos is qua snelheid. Dusss, nooit meer een Motorola voor mij!
Nu gebruikt mijn vriendin een Iphone (wil ik niet) en mijn broertje een Samsung S20FE. Beiden zijn tevreden. Dus ik ben ze in de vergelijker gaan stoppen, samen met wat mobiels van vergelijkbare prijs.
Nu valt het mij op dat OnePlus voor hetzelfde geld, veel meer specs lijkt te leveren (meer RAM, meer megapixels, meer opslag)
Echter, toen ik mijn Motorola uitzocht, had hij op het eerste gezicht ook gelijkwaardige of betere specs tov de iphone van mijn vriendin, maar mijn telefoon is nu trash, en die van haar doet het nog prima.
Ergens zit dus een verschil in kwaliteit. Maar hoe kom je hierachter?
En heeft OnePlus ook een slechte trackrecord, of kan het makkelijk opboksen tegen de Samsung?
Koop liever ook geen Samsung vanwege hun cringy reclames, maar als de tel echt beter is, zal ik wel moeten...
Hoor graag wat jullie erover te zeggen hebben
Eventuele goede alternatieven zijn ook welkom (tot 600 eu ongeveer)
Ik zoek een?
Telefoon
Wat is je budget?
400 - 600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Foto's op reis en spelletjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Zie vergelijkingslijst boven
Nu gebruikt mijn vriendin een Iphone (wil ik niet) en mijn broertje een Samsung S20FE. Beiden zijn tevreden. Dus ik ben ze in de vergelijker gaan stoppen, samen met wat mobiels van vergelijkbare prijs.
Nu valt het mij op dat OnePlus voor hetzelfde geld, veel meer specs lijkt te leveren (meer RAM, meer megapixels, meer opslag)
Echter, toen ik mijn Motorola uitzocht, had hij op het eerste gezicht ook gelijkwaardige of betere specs tov de iphone van mijn vriendin, maar mijn telefoon is nu trash, en die van haar doet het nog prima.
Ergens zit dus een verschil in kwaliteit. Maar hoe kom je hierachter?
En heeft OnePlus ook een slechte trackrecord, of kan het makkelijk opboksen tegen de Samsung?
Koop liever ook geen Samsung vanwege hun cringy reclames, maar als de tel echt beter is, zal ik wel moeten...
Hoor graag wat jullie erover te zeggen hebben
Eventuele goede alternatieven zijn ook welkom (tot 600 eu ongeveer)
Ik zoek een?
Telefoon
Wat is je budget?
400 - 600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Foto's op reis en spelletjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Zie vergelijkingslijst boven