Toon posts:

Tom Clancy's Ghost Recon - Frontline

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:19

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter

Vandaag de uitnodiging gehad om dit weekend mee te doen aan de Closed Beta. Wel jammer dat het korte tijdstloten zijn van 3 uur per dag. Ik vermoed dat er veel problemen zullen gaan zijn om uberhaupt die game in te komen, dus ik verwacht niet veel te kunnen spelen :D Maar we zullen zien.

Meer mensen die uitkijken naar deze game? Ik eigenlijk best wel, gezien ik de gameplay van Ghost Recon Breakpont en Wildlands erg lekker vond spelen. Hoop dat het vergelijkbaar gaat worden qua speelstijl.

Mocht dit topic nou populair worden zal ik nog wel een nette TS in elkaar draaien ;)

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Tiberya
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 00:29
heb zelf ook de uitnodiging gehad ben zeer benieuwd hoe het zal zijn.
had liever gezien dat het ook op de console was (mijn PC is niet zo heel goed)
en moet zeggen dat de laatste update van breakpoint mij terug heeft gehaald naar de game.

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-02 14:05
Ik ben ook erg benieuwd, hebben jullie de uitnodiging gehad voor pc of ps/xbox?
Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen (xbox).

Hoor graag wat jullie ervan vinden.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:19

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Oh f.y.i. Cancelled :/

https://www.thegamer.com/...elled-negative-play-test/

Jammer, het had echt potentie :(

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:54
Lastig… Als je naar gamers moet luisteren is er vaak weinig goed, alleen als Nintendo het maakt ;) Als je naar gamers luistert hoeven ze nooit een vervolg van een game te ontwikkelen, want deel 1 blijft toch altijd de beste :) Als je naar de feedback van gamers moet luisteren hadden ze Fortnite nooit gemaakt mogen worden, toch wordt de game na 5 jaar nog volop gespeeld…

Kortom… luisteren naar gamers is prima, maar ik zou dit niet de doorslag laten geven.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee