Ik zoek een?
Powerbank voor meerdaagse wandel- / fietstochten
Wat is je budget?
ondergeschikt, zeg <= €100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Laden van Samsung smartphone, Garmin Edge en Garmin Varia radar en evt iPad gedurende meerdaagse tochten waarbij ik niet elke dag een wandcontactdoos ter beschikking heb (ivm kamperen). Ik denk aan de 20Ah capaciteits klasse.
Uiteraard moet de powerbank de genoemde apparaten kunnen laden, maar ik stel daar geen hoge eisen aan. Laden van de apparaten uit de powerbank kan ook onderweg. Mijn belangrijkste wens is dat de powerbank zelf heel snel geladen kan worden en (bijvoorbeeld) niet de hele nacht onbewaakt in de sanitairruimte op een kampeerterrein hoeft te liggen. Verder moet het apparaat betrouwbaar zijn omdat ik zonder een geladen Garmin Edge de weg niet weet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag deze bij Amazon:
https://www.amazon.nl/ROM...d=pla-1066208864613&psc=1
Kwa specs lijkt dit wat ik zoek.
Maar ik twijfel een beetje aan het merk, klinkt erg chinees (op zich is dat niet erg ik koop heel vaak bij ali) en onbekend, de twijfel zit 'm in betrouwbaarheid. Is dit een betrouwbaar apparaat.
Verder vind ik het lastig om een lader te vinden waarmee ik dit ding met 50W kan laden in 3 uur zoals de beschrijving stelt. Ik heb uitgebreid gezocht op powerbank snel laden maar het gaat altijd alleen over snel laden van je telefoon vanuit de powerbank en niet over snel laden van de powerbank zelf.
Uiteraard geldt ook de wens voor lichtgewicht.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Zijn er mensen die die Romoss kennen, is dit een degelijk apparaat?
- Weet iemand alternatieven van de meer bekende merken (Anker, Xiaomi, etc).
- Welke lader moet ik kopen om dit ding in 3 uur op te laden?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Powerbank voor meerdaagse wandel- / fietstochten
Wat is je budget?
ondergeschikt, zeg <= €100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Laden van Samsung smartphone, Garmin Edge en Garmin Varia radar en evt iPad gedurende meerdaagse tochten waarbij ik niet elke dag een wandcontactdoos ter beschikking heb (ivm kamperen). Ik denk aan de 20Ah capaciteits klasse.
Uiteraard moet de powerbank de genoemde apparaten kunnen laden, maar ik stel daar geen hoge eisen aan. Laden van de apparaten uit de powerbank kan ook onderweg. Mijn belangrijkste wens is dat de powerbank zelf heel snel geladen kan worden en (bijvoorbeeld) niet de hele nacht onbewaakt in de sanitairruimte op een kampeerterrein hoeft te liggen. Verder moet het apparaat betrouwbaar zijn omdat ik zonder een geladen Garmin Edge de weg niet weet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zag deze bij Amazon:
https://www.amazon.nl/ROM...d=pla-1066208864613&psc=1
Kwa specs lijkt dit wat ik zoek.
Maar ik twijfel een beetje aan het merk, klinkt erg chinees (op zich is dat niet erg ik koop heel vaak bij ali) en onbekend, de twijfel zit 'm in betrouwbaarheid. Is dit een betrouwbaar apparaat.
Verder vind ik het lastig om een lader te vinden waarmee ik dit ding met 50W kan laden in 3 uur zoals de beschrijving stelt. Ik heb uitgebreid gezocht op powerbank snel laden maar het gaat altijd alleen over snel laden van je telefoon vanuit de powerbank en niet over snel laden van de powerbank zelf.
Uiteraard geldt ook de wens voor lichtgewicht.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Zijn er mensen die die Romoss kennen, is dit een degelijk apparaat?
- Weet iemand alternatieven van de meer bekende merken (Anker, Xiaomi, etc).
- Welke lader moet ik kopen om dit ding in 3 uur op te laden?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.