In the beginning there was nothing,and even that exploded!
De laagste prijs kan ik je niet veel over vertellen. Ik weet wel dat 'ie in de speelgoedwinkels F 289,95 kost en bij de Kijkshop F 289,00. Heb ik toch wel F 0,95 teveel betaald bij Intertoys!
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
of duurder en dan met een zooi spellen erbij.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Daar verkopen ze hem voor FL 275,-
Trouwens wel een vet ding he die GBA. Heb al kromme duimen van het spelen
Hmmm, grappige ondertitel, geldt dat ook v.v.Op donderdag 23 augustus 2001 14:32 schreef bastard het volgende:
Misschien moet je hier ff kijken http://www.futuremax.nl/gbaconsoles.htm
Daar verkopen ze hem voor FL 275,-
The opinions expressed above are mine. They are shareware. If u like them please send $15 for the registred version
(Ik zeg precies hetzelfde twee postings hoger
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ga naar Hong KOng daar kost ie 200 guldenOp woensdag 22 augustus 2001 21:41 schreef Ereinion het volgende:
Ik heb nog geen enkele winkel gezien waar de GBA goedkoper was dan 289 gulden, dus ik ben bang dat je toch het volle bedrag moet betalen.
dikzak
Daar komen invoerrechten en omzetbelasting bij als je het gaat invoeren, dacht ik...Op vrijdag 24 augustus 2001 10:30 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Ga naar Hong KOng daar kost ie 200 gulden( I mean it )
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?