whatsapp online status

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makste
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 08-09-2023
Hallo k heb een paar vraagjes:

!. Wanneer je iemand hebt geblokkeerd, zie je dan nog wel wanneer hij online is?

2. Wanneer er een contactpersoon uit mijn lijst online is zie ik dat niet, terwijl diegene niet mijn nummer heeft, maar ik zeker weet dat deze online is op dat moment. Hoe kan dat? Is dat nieuw?

Het is een Iphone 6S versie 15.1, Whatsapp versie 2.22.1.73

Ik heb een search op dit forum gedaan, maar kom er niet uit.

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
!. Wanneer je iemand hebt geblokkeerd, zie je dan nog wel wanneer hij online is?
Nee, dat is het doel van blokkeren.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-06 12:35
Online status kan je uitzetten, zodat niemand kan zien dat je online bent.

Zelfde geld voor berichten gelezen of niet ( blauwe vinkjes ) die kan je ook uit en aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een iPhone, schopje van OSP naar IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 15:41
makste schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:06:

2. Wanneer er een contactpersoon uit mijn lijst online is zie ik dat niet, terwijl diegene niet mijn nummer heeft, maar ik zeker weet dat deze online is op dat moment. Hoe kan dat? Is dat nieuw?
'Laatst gezien' etc. kan je op iedereen en contacten zetten. Zodra je geen contact bent in de ander zijn telefoon dan zie je dat veelal niet nee.

En ehh.. misschien ergens ander hulp zoeken als je je druk maakt over dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makste
corporalnl schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 09:12:
Online status kan je uitzetten, zodat niemand kan zien dat je online bent.

Zelfde geld voor berichten gelezen of niet ( blauwe vinkjes ) die kan je ook uit en aan zetten.
Wanneer je online bent bent geweest dat weet ik dat je t uit kan zetten. Maar als je op dat moment online bent? Zodat daf niet gezien wordt? Kan je dat ook uitzetten?

Net als de foto van degene die je blokkeert. Die zie je ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Dat is de hele functie, je ziet geen online status ook niet achteraf.

Foto kan je ook weer aanpassen in de privacy.

Misschien even hier kijken:

https://faq.whatsapp.com/...privacy-settings/?lang=nl

Op het moment dat je online bent kunnen ze wel zien ( behalve als je die persoon geblokkeerd hebt )

[ Voor 39% gewijzigd door corporalnl op 25-01-2022 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makste
Op het moment dat je online bent kunnen ze wel zien ( behalve als je die persoon geblokkeerd hebt )
Dat is mijn vraag, wanneer je random nummer in je tel hebt en deze is dus op dat moment wel online, dan zie ik m niet online. Dat vind ik zo raar. Vraag me dus af of dat in de instellingen gewijzigd kan worden dat een ander jou helemaal niet online ziet.

Ik heb een aantal telefoonnummers uit geprobeerd van bekenden, en die zie ik op dat moment niet online. Wanneer ze dat wel zijn.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
makste schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Dat is mijn vraag, wanneer je random nummer in je tel hebt en deze is dus op dat moment wel online, dan zie ik m niet online. Dat vind ik zo raar. Vraag me dus af of dat in de instellingen gewijzigd kan worden dat een ander jou helemaal niet online ziet.

Ik heb een aantal telefoonnummers uit geprobeerd van bekenden, en die zie ik op dat moment niet online. Wanneer ze dat wel zijn.

Bedankt!
Random nummers kunnen dat niet zien, dit i.v.m. privacy. Behalve als je de app/chat open hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door corporalnl op 25-01-2022 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makste
corporalnl schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 14:17:
[...]

Random nummers kunnen dat niet zien, dit i.v.m. privacy. Behalve als je de app/chat open hebt.
en die staat dus open! En heb t met meerdere nummers uitgeprobeerd.

Ik dacht wanneer je de app dus open hebt, iedereen je online kan zien. Dat blijkt niet het geval te zijn. Ik vroeg me af of dit aan de versie telefoon zou liggen, of aan de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Hoe staan al je instellingen van Whatsapp. En van de persoon waarmee je test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makste
corporalnl schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 23:49:
Hoe staan al je instellingen van Whatsapp. En van de persoon waarmee je test?
Alle nummer laatst gezien staan op "iedereen" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Zo te zien heeft whatsapp een privacy update gedaan sinds december.

https://www.businessinsid.../articleshow/88257724.cms

Ofwel is niet meer mogelijk als je de recentste whatsapp versie hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door corporalnl op 26-01-2022 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloempje
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21-07-2022
Ik heb een soort gelijke vraag.. want snap het niet goed.
Als ik en de ander elkaar niet hebben opgeslagen.. kunnen we elkaar dan wel online zien staan ? Als de gesprekken wel gewoon nog ik de lijst staan ? het gesprek staat wel in de inbox zeg maar maar dan met de nr bovenaan. En geen naam omdat die persoon niet opgeslagen staat in telefoon. Bij beide niet.
Want ik zie iemand online door het gesprek te openen. Maar ze staat niet in mijn lijst en zie de foto niet meer..
Dit kan ze apart uitgezet hebben natuurlijk. Maar als we beide elkaar verwijderd hebben zouden we elkaar toch niet online kunnen zien in het gesprek wat nog in de lijst staat ?
Alvast bedankt !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-06 16:56
Bloempje schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 09:07:
Ik heb een soort gelijke vraag.. want snap het niet goed.
Als ik en de ander elkaar niet hebben opgeslagen.. kunnen we elkaar dan wel online zien staan ? Als de gesprekken wel gewoon nog ik de lijst staan ? het gesprek staat wel in de inbox zeg maar maar dan met de nr bovenaan. En geen naam omdat die persoon niet opgeslagen staat in telefoon. Bij beide niet.
Want ik zie iemand online door het gesprek te openen. Maar ze staat niet in mijn lijst en zie de foto niet meer..
Dit kan ze apart uitgezet hebben natuurlijk. Maar als we beide elkaar verwijderd hebben zouden we elkaar toch niet online kunnen zien in het gesprek wat nog in de lijst staat ?
Alvast bedankt !
Elkaar online zien kan dan nog steeds. Profielfoto kan inderdaad op "Mijn contacten" gezet zijn, dit zorgt ervoor dat jij de profielfoto niet ziet.
Pagina: 1