Mijn vraag
Als ik op de TV de smart hub opent loopt de TV vast en na een paar seconden start de tv opnieuw op sinds vandaag
Heel soms kan ik een app openen zoals Youtube of Pathe Thuis / Netflix maar dan crashed hij ook en start de tv opnieuw op .
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung F6510
TV is met een ethernet kabel verbonden en hij heeft gewoon verbinding als ik de netwerkstatus/internetverbinding raadpleegt
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Smart hub gereset naar fabrieks instellingen zodat alle apps weg zijn.
TV opnieuw geinstalleerd (naar fabrieks instellingen)
Op een andere Samsung tv in het huis gekeken of de Smart Hub daar werkte en dat werkte prima
Ethernet kabel eruit, met Wifi verbonden
Geen van deze opties verhelpt het probleem.
Hoe kan ik dit oplossen ? Is de netwerk chip kapot? Als ik meer info moeten delen hoor ik het graag.
Als ik op de TV de smart hub opent loopt de TV vast en na een paar seconden start de tv opnieuw op sinds vandaag
Heel soms kan ik een app openen zoals Youtube of Pathe Thuis / Netflix maar dan crashed hij ook en start de tv opnieuw op .
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung F6510
TV is met een ethernet kabel verbonden en hij heeft gewoon verbinding als ik de netwerkstatus/internetverbinding raadpleegt
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Smart hub gereset naar fabrieks instellingen zodat alle apps weg zijn.
TV opnieuw geinstalleerd (naar fabrieks instellingen)
Op een andere Samsung tv in het huis gekeken of de Smart Hub daar werkte en dat werkte prima
Ethernet kabel eruit, met Wifi verbonden
Geen van deze opties verhelpt het probleem.
Hoe kan ik dit oplossen ? Is de netwerk chip kapot? Als ik meer info moeten delen hoor ik het graag.
[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 24-01-2022 20:04 ]