Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mijn vraag
Als ik op de TV de smart hub opent loopt de TV vast en na een paar seconden start de tv opnieuw op sinds vandaag

Heel soms kan ik een app openen zoals Youtube of Pathe Thuis / Netflix maar dan crashed hij ook en start de tv opnieuw op .

Relevante software en hardware die ik gebruik

Samsung F6510
TV is met een ethernet kabel verbonden en hij heeft gewoon verbinding als ik de netwerkstatus/internetverbinding raadpleegt
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Smart hub gereset naar fabrieks instellingen zodat alle apps weg zijn.
TV opnieuw geinstalleerd (naar fabrieks instellingen)
Op een andere Samsung tv in het huis gekeken of de Smart Hub daar werkte en dat werkte prima
Ethernet kabel eruit, met Wifi verbonden

Geen van deze opties verhelpt het probleem.

Hoe kan ik dit oplossen ? Is de netwerk chip kapot? Als ik meer info moeten delen hoor ik het graag.

[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 24-01-2022 20:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB1981
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-01-2022
Exact hetzelfde probleem hier sinds vanavond. Tv valt uit en start weer op als ik de smart hub aan tik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonpo
  • Laatst online: 25-01-2022
Hier doet zich sinds vandaag precies hetzelfde probleem voor! Ik ben benieuwd wat er aan de hand kan zijn. Is er misschien een update die dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Heel erg vreemd... ik wou anders morgen al een nieuwe tv kopen omdat hij 8 jaar is (gekocht in 2014) ... maar ik wacht nog eventjes aangezien jullie / meerdere mensen hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avkla
  • Laatst online: 01-02-2022
Ook hier doet zich dit probleem voor sinds vandaag.
Gisteren geen enkel probleem ondervonden bij het openen van apps (netflix oa). Vandaag start de app aanvankelijk op, maar loopt vast en gaat de tv automatisch aan en uit. Tv herinstallatie uitgevoerd, smarthub gerest maar geen enkel effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avkla
  • Laatst online: 01-02-2022
Betreft in mijn geval samsung ue46f8500sl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wotsi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Exact hetzelfde probleem bij mijn smart TV... lijkt me iets van buiten de TV gezien tijdstip van vergelijkbare reacties..

Wotsi(neneem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Ik heb ook hetzelfde probleem sinds gisteravond. Ik wilde vandaag van alles gaan proberen maar blijkbaar heeft dat dus niet zoveel zin

[ Voor 47% gewijzigd door _Mithrandir op 25-01-2022 09:01 ]

At dawn on the fifth day look to the east

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMad
  • Laatst online: 03-05-2022
Hier exact hetzelfde. Tig keer gereset, router opnieuw opgestart, alle externe apparaten afgekoppeld. Niks helpt. Lijkt wel of Samsung op de achtergrond een corrupte update heeft gepusht

https://eu.community.sams...cess-smarthub/m-p/4679452

[ Voor 21% gewijzigd door TMad op 25-01-2022 09:37 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:29
Zelfde hier met mijn UE46F6510. Ook als ik een menu open op beeldinstellingen aan te passen gaat ie over z'n nek. Ook factory reset vanuit service menu deed niets.

Ik dacht aan slechte caps dus open geschroeft en wel 2 tegen gekomen die een beetje bol staan. Wat minder haast om nu nieuwe te kopen aangezien het software lijkt te zijn. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Uberprutser op 25-01-2022 11:10 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:29
Werkt weer bij mij

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Het probleem is weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonpo
  • Laatst online: 25-01-2022
Hier ook