Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden om te gamen, huidige games, Ark, sea of thieves, Warframe. Niet de zwaarste games op het moment maar zou graag willen dat de pc toekomstbestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 3000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rapoo V100 keyboard en muis, maar zit hier niet aan vast.
LG 29um58-p monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD voor het OS en een of twee games. Heb meestal niet meer games tegelijk geïnstalleerd. 1 HDD voor foto's/films (niet voor bewerking).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel maar kan afwijken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem hoeft niet muisstil maar niet te veel lawaai, voldoende koeling vind ik belangrijker. Ledlampjes op kast/onderdelen hoeft niet (ook al ontkom je er niet aan?). Kies nu bewust voor een zelf samengestelde kast, mijn ervaring met kant en klare systemen is dat ze moeilijk/niet uit te breiden zijn.
Ik ga de kast niet zelf bouwen maar wil gebruik maken van een samenstel dienst. Hierdoor dus wel wat afhankelijk van wat de website aanbied waar ik afneemt.
Ga je overklokken?
Ja, maar niet zelf, wordt aangeboden door de aanbieder.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is dus of mijn samenstelling goed op elkaar is afgestemd. Of dat er bepaalde onderdelen overkill of juist te zwak zijn. Met name het type omhuizing en de koeling twijfel ik aan. Wil liever geen waterkoeling, ben te bang voor lekkage/kortsluiting. (Onterrecht?)
Alvast bedankt voor uw moeite!
De pc zal gebruikt worden om te gamen, huidige games, Ark, sea of thieves, Warframe. Niet de zwaarste games op het moment maar zou graag willen dat de pc toekomstbestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- 3000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Rapoo V100 keyboard en muis, maar zit hier niet aan vast.
LG 29um58-p monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD voor het OS en een of twee games. Heb meestal niet meer games tegelijk geïnstalleerd. 1 HDD voor foto's/films (niet voor bewerking).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel maar kan afwijken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem hoeft niet muisstil maar niet te veel lawaai, voldoende koeling vind ik belangrijker. Ledlampjes op kast/onderdelen hoeft niet (ook al ontkom je er niet aan?). Kies nu bewust voor een zelf samengestelde kast, mijn ervaring met kant en klare systemen is dat ze moeilijk/niet uit te breiden zijn.
Ik ga de kast niet zelf bouwen maar wil gebruik maken van een samenstel dienst. Hierdoor dus wel wat afhankelijk van wat de website aanbied waar ik afneemt.
Ga je overklokken?
Ja, maar niet zelf, wordt aangeboden door de aanbieder.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is dus of mijn samenstelling goed op elkaar is afgestemd. Of dat er bepaalde onderdelen overkill of juist te zwak zijn. Met name het type omhuizing en de koeling twijfel ik aan. Wil liever geen waterkoeling, ben te bang voor lekkage/kortsluiting. (Onterrecht?)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-12900KF Boxed | € 599,- | € 599,- |
1 | Moederborden | ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | € 218,99 | € 218,99 |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 4TB | € 142,76 | € 142,76 |
1 | Geluidskaarten | ASUS Strix Soar | € 89,- | € 89,- |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 465X RGB Smart Case Zwart | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Home (NL) | € 107,46 | € 107,46 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,- | € 129,- |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE 750 White - V2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 164,- | € 164,- |
Totaal | € 1.650,33 |
Alvast bedankt voor uw moeite!