Nuki Smartlock 3 pro vragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R. Smael
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-07 02:15
Hallo,

Ik zit al heel lang (minstens 1,5 jaar) te twijfelen over een Nuki smartlock op een van mijn deuren te zetten.

Maar aangezien onze deuren met 3 puntsluiting zijn en vaak eerst de klink omhoog moet (niet bij alle deuren/sloten). Weet ik niet of dit gaat werken, weet iemand dit?

De deur die als eerste voorzien zou worden van een Nuki heeft 3 puntsluiting en een redelijk zwaar draaiend slot, maar bij deze deur hoeft de klink niet omhoog.

Ik hoor graag van jullie of dat mogelijk is.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

René

[ Voor 5% gewijzigd door R. Smael op 24-01-2022 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R. Smael
Niemand die mij hier duidelijk een antwoord op kan of wil geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:48
Ja dat is mogelijk, ik heb een voordeur met 3 punt sluiting (nieuwbouw) en dat gaat goed. Ik heb een eerste generatie Nuki. Let wel op dat je een nieuw cylinder nodig hebt omdat je anders de deur van buiten met sleutel niet meer kan openen. Nuki heeft nu ook een universele cylinder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R. Smael
Vaevictis_ schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:30:
Ja dat is mogelijk, ik heb een voordeur met 3 punt sluiting (nieuwbouw) en dat gaat goed. Ik heb een eerste generatie Nuki. Let wel op dat je een nieuw cylinder nodig hebt omdat je anders de deur van buiten met sleutel niet meer kan openen. Nuki heeft nu ook een universele cylinder.
Dankjewel voor je antwoord!

Ik kwam vanmorgen ook al het een en ander tegen zoals de universele cylinder.
Alleen zat ik nog steeds met vragen zoals of de Nuki met deurkruk sloten (vanmorgen geleerd dat ze zo heten) samen kon werken. Maar ook dat blijkt mogelijk!

Ik ga het proberen.

Nogmaals bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.butterman
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-08-2024
Zit al een tijdje te dubben over een Nuki 3.0 Pro. Uitdagingen die ik heb is dat mijn cilinder niet van twee kanten een sleutel er in kan hebben dus moet ik die er nog bij doen via Nuki.

Maar nu is het bij de voordeur wel eens zo dat ik hem iets naar me toe moet trekken voordat hij open gaat. En ik vraag me af of dit met de Nuki niet tot problemen gaat leiden. Iemand die dit herkent? En was dat oplosbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slinkos
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-07 11:11
Ik heb zelf al een tijdje een Nuki slot. Het is heel simpel hij draait alleen je sleutel om. Of in mijn geval heb ik een knopcilinder er in gezet en i.p.v. de knop een nuki adapter gebruikt. Alle extra handelingen die je moet verrichten om de deur te openen of sluiten gaat de Nuki dus niet voor je doen.

Een andere deur heeft bij mij ook het systeem dat ik de deurklink omhoog moet doen. Hoewel ik mijzelf de gewoonte heb aangeleerd altijd de deurklink omhoog te duwen als ik de deur dicht doe, heb ik er toch voor gekozen hier geen Nuki te plaatsen.

Betreft zwaar draaien; de Nuki heeft redelijk wat kracht maar het kost wel duidelijk meer batterij. Je kan overwegen om dan het accu pack te nemen zodat je hem kan opladen ipv elke keer batterijen vervangen.

Aangeboden: MHI Airco Wifi controller (MHI-AC-Ctrl) (Local control)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slinkos
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-07 11:11
Iets om in je achterhoofd te houden is overigens wel dat als er een raampje in je voordeur zit, deze alleen maar ingeslagen hoeft te worden en je kan dmv een druk op de knop de deur openen :-)

Aangeboden: MHI Airco Wifi controller (MHI-AC-Ctrl) (Local control)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.butterman
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-08-2024
Dat van dat raam is waar. Hmm ja alleen ik moet dus al aan de deur trekken voordat ik de sleutel omdraai. Dus als Nuki dan al begint te draaien zonder dat ik hem ff aan trek ben ik bang dat de boel geragd wordt :D
Pagina: 1