Toon posts:

TVCC 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb, via de search, gevonden dat ik TVCC 2000 moet hebben om mijn tv-out goed aan de praat te krijgen (TV-tool werkt niet). Ook heb ik gevonden waar ik TVCC2000 kan downloaden, maar dat wil dus niet. Ik krijg de hele dag al dat de service overloaded is.

Kan iemand TVCC2000 even naar mij toe mailen. (In Morpheus vind ik het ook niet). Graag mailen naar: rwilco@hotmail.com

Alvast bedankt maar weer.

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
mm die server ligt echt niet plat hoor.
http://www.tvtool.de/tvcc2000.zip
hier een directe link.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Heb het bestand naar je toe gemailed.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, het werkt :)
nu zou ik de topictitel aan willen passen

Ik heb namelijk nog een aantal vragen:

1. Als ik in TVCC klik op Monitor & TV krijg ik de waarschuwing dat mijn monitor 50Hz moet aankunnen. Volgens mij kan dat, maar kweet het niet zeker. Ik heb een iiyama S700JT1 en in het boekje bij V-Frequentie staat: 50Hz - 160 HZ. Kan het kwaad bij mij??

2. Wat is een composite kabel precies? Is dat een Coax (75ohm) kabel met 2 tulp stekkertjes of is het iets anders?

Hmmmm, dat was het zo ongeveer....volgens mij was er nog meer, maar dat ben ik weer vergeten....als ik het weer weet kom ik wel weer ff vragen ;)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 21:39 schreef Beavis het volgende:
Bedankt, het werkt :)
nu zou ik de topictitel aan willen passen

Ik heb namelijk nog een aantal vragen:

1. Als ik in TVCC klik op Monitor & TV krijg ik de waarschuwing dat mijn monitor 50Hz moet aankunnen. Volgens mij kan dat, maar kweet het niet zeker. Ik heb een iiyama S700JT1 en in het boekje bij V-Frequentie staat: 50Hz - 160 HZ. Kan het kwaad bij mij??
Kan je monitor dus aan .. staat er toch :)
2. Wat is een composite kabel precies? Is dat een Coax (75ohm) kabel met 2 tulp stekkertjes of is het iets anders?
Dit is een kabel met aan elke kant 1 tulp stekker ... eentje voor op je videokaart (tv uit) en eentje voor op je tv aan te sluiten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 21:44 schreef TisAuch het volgende:
Kan je monitor dus aan .. staat er toch :)
check .... double check ;)
Dit is een kabel met aan elke kant 1 tulp stekker ... eentje voor op je videokaart (tv uit) en eentje voor op je tv aan te sluiten
Jamaar....coax :?

Verwijderd

[b]
Jamaar....coax :?
Kan, hoeft niet
Pagina: 1