Ik heb op 21-12-2020 een Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G Videokaart aangeschaft (Destijds €1902.95) bij Webwinkel. Deze is helaas eind vorig jaar 28-12-2021 aangemeld voor reparatie omdat deze kapot is gegaan. Zojuist heeft Webwinkel de volgende mail naar mij verstuurd:
Beste,
De retour met nummer ****** is afgehandeld en goed bevonden voor creditering.
Als je reageert op deze e-mail met je IBAN nummer zorgen wij dat het geldbedrag binnen 5 werkdagen overgemaakt wordt.
Met vriendelijke groet,
Het Webwinkel webshop-team
Graag zou ik jullie advies hier in willen omdat ik hier als consument niet akkoord mee wil gaan. Ik kan voor hetzelfde bedrag nooit meer een gelijkwaardig product kopen. Ik zou dus als consument akkoord moeten gaan met een geld terug en een eventuele aanschaf van een product met mindere specificaties. Ik zie wel dat Webwinkel alternatieven op hun website heeft staan die voorraadig zijn.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G Videokaart
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb de volgende reactie per mail vestuurd:
Dank u wel voor de berichtgeving. Ik vind een creditering alleen niet een gepaste oplossing.
Voor de creditering kan ik geen vergelijkbaar product meer aanschaffen, om die reden zie ik ook graag een gepaste oplossing bij dit probleem.
Is er een reden waarom er is gekozen voor het niet repareren van het product? Gezien dit gewoon mogelijk zou moeten zijn (op basis van vergelijkbare problemen bij andere gebruikers van hetzelfde product) en ik recht heb op een reparatie van een product.
...
Beste,
De retour met nummer ****** is afgehandeld en goed bevonden voor creditering.
Als je reageert op deze e-mail met je IBAN nummer zorgen wij dat het geldbedrag binnen 5 werkdagen overgemaakt wordt.
Met vriendelijke groet,
Het Webwinkel webshop-team
Graag zou ik jullie advies hier in willen omdat ik hier als consument niet akkoord mee wil gaan. Ik kan voor hetzelfde bedrag nooit meer een gelijkwaardig product kopen. Ik zou dus als consument akkoord moeten gaan met een geld terug en een eventuele aanschaf van een product met mindere specificaties. Ik zie wel dat Webwinkel alternatieven op hun website heeft staan die voorraadig zijn.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS M 24G Videokaart
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb de volgende reactie per mail vestuurd:
Dank u wel voor de berichtgeving. Ik vind een creditering alleen niet een gepaste oplossing.
Voor de creditering kan ik geen vergelijkbaar product meer aanschaffen, om die reden zie ik ook graag een gepaste oplossing bij dit probleem.
Is er een reden waarom er is gekozen voor het niet repareren van het product? Gezien dit gewoon mogelijk zou moeten zijn (op basis van vergelijkbare problemen bij andere gebruikers van hetzelfde product) en ik recht heb op een reparatie van een product.
...
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2022 13:21 . Reden: Naam webwinkel uit titel en TS verwijderd conform beleid ]