Toon posts:

Ervaring paradigit labtop 1GHz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er ervaring met paradigit labtops deze kan ik via pc prive krijgen??

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

bedoelt laptop???? >:)

Pak je rust!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Via pc prive moet lukken, maar je krijg iig geen korting op de laptop!

Verder wil ik je even verwijzen naar de review in PCM (geloof ik).

Ding is echt neat!
Enige nadeel is dattie zwaar is, en geen 3d chip.

Aan het logo'tje bovenop wordt nog gewerkt, het is nu echt een ugly logo.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk ook nog ff bij Dell. daar is bekend en ik vind het ook dat je een leuke laptop krijgt voor de prijs...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Dell prijzen vind ik ook okay, echter voor een werk pc vind ik de Paradigit wel veel interessanter, en dat zeg ik niet omdat ik daar werk.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

werk er ook, maareh perfecte lappies hoor, komen er niet veel van terug en als ze al terug komen dan gaat het om kleinere dingen, word ook altijd netjes afgehandeld

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 17:19

Sjod

Ik ben goed luisterend

C44 Welk filiaal werk je dan ik heb er namelijk nog geen een teruggezien.

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 20:44
M'n pa heeft via pcprive de Topline Amicus 3600 (dacht ik) van Paradigit.
Heeft in ieder geval een p3-1Ghz, 128MB, VIA chipset, Trident :r video (met 4/8MB shared!! mem), software audio (VIA wave), 20GB Hitachi, bagger 8x/24x DVD, 14,1" TFT, v90 intern maar geen NIC.

In vergelijking met m'n Compaq Armada E500 zit ie een stuk goedkoper in elkaar (is ook wel logisch gezien de prijs):
De touchpad en vooral de "muis"knopppen zijn slecht van kwaliteit. De tv-out is wel s-video maar niet al te goed. Zoom display (anders dan 1024x768 fullscreen) ziet er niet uit! De DVD-speler is van een of ander onbekend merk, loopt heet en is erg kieskeurig met cd's. De audio stelt weinig voor: externe volumeregelaar is analoog, kan niet echt hard en de ingebouwde speakers zijn verschrikkelijk.

Ik zou persoonlijk voor een A-merk gaan zoals Compaq of Dell. De thuislijn notebooks van Dell zijn best wel mooi! Je kan er zelf een samenstellen op hun website.

• Sjod
  • Laatst online: 19-08 17:19

Sjod

Ik ben goed luisterend

Er is wel een verschil tussen het paradigit notebook "Voyager" en een Topline.

1. Voyager komt van eigen huis (en geen topline onderdelen)

2. Topline zuigt en al helemaal qua service.

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
Ik heb ook de review gelezen in de PCM,
een mooi laptopje, hij's inderdaad niet licht, maar nét niet de zwaarste..
Pc-Prive project zal inderdaad geen probleem zijn, enkel korting is niet mogelijk op z'n laptop, maarja die prijs is al erg scherp.
Het voordeel is wel dat als je er problemen mee hebt dat je meteen terug kunt naar die winkel, dus niet opsturen ofzo, maar meteen naar laten kijken!
check anders een hun website, daar heb ik er zelf eentje samengestelt deze week..

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Verwijderd

Mijn vader wil ook deze notebook gaan halen, volgens mij is het wel een goede deal.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
in de pcm stond hij zeer positief in ja, na de artikel te hebben gelezen was ik ook gelijk verkocht, zo mooi en compleet laptop tegen een aantrekkelijke prijs...

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 00:21 schreef Sjod het volgende:
C44 Welk filiaal werk je dan ik heb er namelijk nog geen een teruggezien.
C44 speaking

Mestreech (Maastricht) >:)

/C44 speaking

• Refragmental
  • Laatst online: 14-07 13:36
Mestreech??
Dan MOET ik je wel eens een paar keer hebben gezien ;)
Zit je op de MTS ofzo??
Ik weet wel dat iemand daar ook op de MTS zit.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Op zaterdag 25 augustus 2001 03:35 schreef Legion het volgende:
Mestreech??
Dan MOET ik je wel eens een paar keer hebben gezien ;)
Zit je op de MTS ofzo??
Ik weet wel dat iemand daar ook op de MTS zit.
ik deed MBI maar nu zit ik nog steeds bij para, er komen idd meerdere mensen bij para van de MTS ;) als je er weer es bent moet je even vragen naar C.44 , dan weten ze wel wie het is ;)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Refragmental
  • Laatst online: 14-07 13:36
Ik heb er donderdag een Philips 105e gekocht, mooi ding en ook redelijk goedkoop :)
Volgende keer zal ik er eens aan denken ;)

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
Dit berichie wordt getikt op een Voyager van Para, perfect dingetje retesnel ennehh TP70 aka Georgio... heb jij er überhaupt wel eens meegewerkt?
Enige nadeel is dattie zwaar is
Zwaar? Valt mee hoor, maar 300gram zwaarder dan een Amicus van Topline. Denk je nou echt dat je het verschil tussen 3 en 3,4 kg zo zwaar merkt als je um in de tas hebt zitten? Dacht het ook niet, je merkt het pas echt bij een kg verschil.
en geen 3d chip
Geen 3D?? Ik haal dik 1200 3Dmarks in 3Dmark2000!! (default benchmark) Heb jij dat ooit door een notebook van Hell of Kombrak zien doen? Die SiS630 doet bijzonder goed z'n werk. GP3? Deltaforce? No problem, gewoon achter in de collegezaal op school *D

Plus het voordeel dattie werkelijk _alles_ onboard heeft, dus bij mij gaattie niet meer weg!

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op vrijdag 21 september 2001 01:11 schreef Campos het volgende:
Geen 3D?? Ik haal dik 1200 3Dmarks in 3Dmark2000!! (default benchmark) Heb jij dat ooit door een notebook van Hell of Kombrak zien doen? Die SiS630 doet bijzonder goed z'n werk. GP3? Deltaforce? No problem, gewoon achter in de collegezaal op school *D
Ik heb zo'n "hell" (inspiron 8100) en haal dik 2200 3dmarks in 3dmark 2001

dus.. laat je niet van de wijs brengen en koop een dell! >:)

het wordt tijd dat die nieuwe ati mobiles uitkomen. 3d van nvidia is danwel goed voor laptops, 2d zijn ze niet zo goed als de oplossing die ati biedt.

Een mobiele radeon zou dé oplossing zijn...

• Campos
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 21:37
Inspiron 8100 1GHzVT (8100/0903) Maak op maat

Vanaf FL 6182.05 incl. BTW
Mobile Intel® Pentium® III 1GHz processor, 128MB geheugen, 15,0" TFT SXGA + scherm (1400*1050) 8x DVD en 20GB harde schijf. Keuze uit 5 kleuren!

(www.dell.nl)
Deze bedoel je?

Oeps laat ik zomaar even nog een quote vallen :)
Intel® Pentium® III 1 GHz, 256 Kb Cache
256 MB intern geheugen (384 MB max.)
20 GB Harddisk
24 speed CD-ROM
4 tot 64 MB (regelbaar!) 3D-videokaart met TV-out
TFT scherm 14,1" (1024 x 768 pixels)
....
met 24 speed CD-Rom; ; Hfl. 4199,=
met 8 speed DVD-Rom; ; Hfl. 4469,=

(www.paradigit.nl)
Oftewel qua specs gelijk/beter, op -geef ik toe- de 3Dchip na, iedereen weet hoe snel nVidia's (2go's) zijn. (ff interesse-vraagje, hoe warm wordt ie met een gig EN een 2go erin?), maar kijk es naar een laptop van Hell :P in dezelfde prijsklasse (4000 serie bijvoorbeeld) en wat je daar dan voor krijgt? Precies.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24
De 1Ghz van Dell zal helemaal niet zo warm worden, aangezien dit een M processor is, speciaal bedoeld voor mobiele PC's... hierdoor is hij ook uitgerust met Speedstep om de accu te sparen... De Para heeft een 1Ghz desktop processor, die lekker warm wordt op je schoot en ook nog eens stroom vreet...

Klein detail: de schermresolutie van de Dell is ook hoger.

En hier neem je als voorbeeld de Inspiron 8100, maar de I-8000 is met deze specs (en 1600x1200 TFT) al te krijgen voor FL 5432.35 (incl. BTW).

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Jep, die dell heb ik, alleen dan met een uxga (1600x1200) scherm, 256mb geheugen, die nieuwe p3-m (met 512kb cache) en een dvd speler.

Het apparaat zit heel degelijk in elkaar, wat ik vaak bij goedkopere oplossingen minder goed gemaakt vind.

Ook werkt het gewoon. Het is misschien iets persoonlijks, maar ik heb met merkloze (of b-merk) laptops vaak zo'n "plastic" feel, hetgeen ik bij deze dell niet heb.

Hij wordt wel warm, maar niet erg warm. Bij normaal gebruik (geen games) gaat de fan vaak pas na een dik uur aan, draait dat 3 seconden ofzo en blijft weer een tijd stil. Dit is mijn eerste laptop, dus hoe het met andere laptops zit weet ik niet, maar ik vond hem iig niet erg warm worden. Je kunt iig wel uren gamen zonder dat hij te warm wordt of dat hij hangt.

1600x1200 vind ik overigens een must op een 15' (tft) scherm. Ik kan me echt niet meer voorstellen dat op op mijn andere pc op 1024 werkte (17'scherm)

Maar goed, de dell bevalt mij uitstekend, en staat meer aan dan mijn vaste pc (en dat zegt heel wat ;))

Als je de meerprijs kunt betalen, zeker voor de dell gaan! Is echt de moeite waard.

ps.
het enige waar ik niet zo over te spreken ben is de levensduur van de accu. Bij normaal gebruik issie al na 2 uur leeg, mocht wat langer zijn, maar goed, daar krijg je wel een mobile desktop voor terug..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mwah :)

Draai Linux op die Dell en je batterij houd 't nog langer vol >:)

C600 windows2000 1 batt. = 2.5 uur
c600 Linux Mdk 8 1 batt. = 3.5 uur

Ghahaha...ik geloofde het eerst niet, maar het is echt zo.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1