Toon posts:

Handleiding digitale piano

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• JeroenS92
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 18-11-2022
Beste allen,

Recent een 2e hands digitale piano gekocht, merk wat er op staat is Idean MLP-6000.
Er zitten veel functies op alleen is er geen handleiding. Na even zoeken kwam ik terecht bij Mele Music (http://www.melemusic.com/...t.asp?sid=1&name=MLP-6000). Via emailadressen die op deze site staan al gevraagd om een handleiding maar email adressen worden niet herkend.

Naar mijn idee bestaat deze chinese fabrikant niet meer, in ieder geval ben ik op zoek naar een handleiding voor de Mele/Idean MLP-6000.

Wie kan mij verder helpen?

Alle reacties

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:53

Theo

moederbord

Er lijken meerdere van deze piano's online tweedehands te koop te staan. Je kan één van de verkopers aanschrijven en kijken of je voor weinig een kopie van de handleiding kan hebben. En worst case scenario koop je de complete piano en verkoop je 'm voor hetzelfde geld weer door en trek je een kopie van de handleiding.

7400 Wp op het dak

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18

talin

My god is the sun!

is dit wat? https://gewakeys.com/manu...piano_280wk_en_lowres.pdf

[Voor 46% gewijzigd door talin op 26-01-2022 13:31]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• JeroenS92
Het gaat om de functies van de piano die wij hebben gekocht, dit is van een andere piano.

• JeroenS92
Theo schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 06:46:
Er lijken meerdere van deze piano's online tweedehands te koop te staan. Je kan één van de verkopers aanschrijven en kijken of je voor weinig een kopie van de handleiding kan hebben. En worst case scenario koop je de complete piano en verkoop je 'm voor hetzelfde geld weer door en trek je een kopie van de handleiding.
Inclusief verlies van geld en tijd lijkt mij deze optie vergezocht ;)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:39
https://digitalepiano.sta...4168/galaxy-dp600/?page=2

Er zijn er meer die hetzelfde probleem hebben en daarnaast wordt deze onder meer namen verkocht.
Galaxy DP-600
Mele mlp 6000

Nvm, ik zie dat je dat zelf ook gevonden had. Mele bestaat in ieder geval wel met een website, maar geen handleiding. Wel een contact pagina, maar weet niet of er een email-adres bij staat. Ik zou als dat wel zo is, daar eens naar mailen als ik jou was.

http://www.melemusic.com/EN/intro/contact.asp

E-mail:
Sales:market@melemusic.com
After service:service@melemusic.com
Technic support:tech@melemusic.com

[Voor 50% gewijzigd door Arunia op 02-02-2022 08:53]

• JeroenS92
Arunia schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:50:
https://digitalepiano.sta...4168/galaxy-dp600/?page=2

Er zijn er meer die hetzelfde probleem hebben en daarnaast wordt deze onder meer namen verkocht.
Galaxy DP-600
Mele mlp 6000

Nvm, ik zie dat je dat zelf ook gevonden had. Mele bestaat in ieder geval wel met een website, maar geen handleiding. Wel een contact pagina, maar weet niet of er een email-adres bij staat. Ik zou als dat wel zo is, daar eens naar mailen als ik jou was.

http://www.melemusic.com/EN/intro/contact.asp

E-mail:
Sales:market@melemusic.com
After service:service@melemusic.com
Technic support:tech@melemusic.com
Ik heb al hun mailadres bericht gedaan, bij alle adressen bericht terug dat het mailadres niet gevonden is.
contact nummers die ik kon vinden gebeld, nummer bestaat niet. Mele is denk ik verdwenen als fabrikant.
Geen idee waar ik nu een handleiding vandaan kan halen.

• Arunia
@JeroenS92 Ik heb de adressen hier aangepast, maar je had gezien dat op de site .c0m staat in plaats van com?

• JeroenS92
Arunia schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:11:
@JeroenS92 Ik heb de adressen hier aangepast, maar je had gezien dat op de site .c0m staat in plaats van com?
Ik kreeg dit terug na de mail;
service@melemusic.C0M (service@melemusic.C0M)
Het bericht is niet afgeleverd. Het DNS (Domain Name System) heeft gemeld dat het domein van de geadresseerde niet bestaat

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 18:31
dat is ook een 0 (nul) in plaats van een o (lees: oh). Geen wonder dat hij dan niet aan komt.

Hier staat tekst

• Arunia
Wat @Sjaak_Afhaak zegt is inderdaad wat ik bedoel. Een hele duffe manier om spambots tegen te gaan.

Verander die nul eens in een o, dan zal het waarschijnlijk wel werken

• JeroenS92
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:19:
dat is ook een 0 (nul) in plaats van een o (lees: oh). Geen wonder dat hij dan niet aan komt.
service@melemusic.com (service@melemusic.com)
Het bericht is niet afgeleverd. Het DNS (Domain Name System) heeft gemeld dat het domein van de geadresseerde niet bestaat.

Dit had ik ook al geprobeerd

• JeroenS92
Arunia schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:20:
Wat @Sjaak_Afhaak zegt is inderdaad wat ik bedoel. Een hele duffe manier om spambots tegen te gaan.

Verander die nul eens in een o, dan zal het waarschijnlijk wel werken
ook al eens geprobeerd, werkt niet
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee