Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjl9011
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-12-2023
Hoi,

Wellicht kunnen jullie mij helpen. Ik heb het internet en dit forum al doorgezocht maar ik kan het niet vinden.
Ik heb een 100Hz Oled tv, maar mijn chromecast ultra en mediabox van Ziggo zijn 50/60hz.
Word dit door de tv geupscaled of zou een insteekkaart voor ziggo beter zijn? Voor de chromecast heb ik nog geen alternatief gevonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

bjl9011 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:23:
Hoi,

Wellicht kunnen jullie mij helpen. Ik heb het internet en dit forum al doorgezocht maar ik kan het niet vinden.
Ik heb een 100Hz Oled tv, maar mijn chromecast ultra en mediabox van Ziggo zijn 50/60hz.
Word dit door de tv geupscaled of zou een insteekkaart voor ziggo beter zijn? Voor de chromecast heb ik nog geen alternatief gevonden.
Het is je TV zelf die er 100Hz van maakt door er een extra beeld aan toe te voegen (2x50). Je zult geen externe media apparaten vinden die 100Hz als standaard hebben.

Je TV doet dus een technisch trucje voor die 100Hz, niet een extern apparaat.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had je Ziggo al gebeld; waarschijnlijk hadden ze binnen 2 seconden kunnen vertellen dat jou Mediabox geen.nooit 100Hz beelddata gaat uitspugen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjl9011
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-12-2023
Dankje!

Een Xbox of ps5 wel begreep ik, maar ik vond inderdaad niks anders. Dan klopt dat 📺