Toon posts:

Ervaringen van Google Local Guides

Pagina: 1
Acties:

• acermoi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:48
Nieuwsgierig als ik ben vraag ik me af of er hier ook local guides zitten en wat jullie ervaringen zijn met de perks die je, zogenaamd, zou krijgen. Heeft iemand hier al eens iets gekregen behalve de badges en de uitingen van liefde van tante Google? ;-)

Ben al een tijdje een geliefde, bijna level 8, guide en Google stuurt me zowat elke dag een e-mail hoe blij mensen zijn met me, de keren dat mijn foto's en reviews bekeken zijn en dat ze het verschil maken, maar nog nooit iets gekregen :-(

Misschien wel het feit dat Nederland minder interessant voor ze is of dat ze nog steeds geen idee hebben wat ze moeten geven, maar ik zou wel eens willen weten of er nog meer "malloten" zoals ik hier zitten die vaak als ze ergens zijn een paar foto's maken en een review schrijven.

Ik ben ook zo'n adhd'er die altijd alle apps na gebruik de nek omdraait, maar maps start elke keer uit zichzelf weer op en mijn notifications staan dan vol met vragen hoe het daar en daar was en of ik weer een review zou willen schrijven.

Toen ik nog niet zo geliefd was bleef maps ook braaf uit dus ergens zit er een trigger in de code die besluit local guides vaak lastig te vallen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Na een of twee reviews krijg je die notificaties ook al. Ik heb er niet zo veel gemaakt. Ik geef wel sterren.

Ik beantwoord liever de enquetes :p, dan krijg je een paar cent die je in de Playstore of op Stadia kunt gebruiken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• acermoi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:48
Marzman schreef op maandag 24 januari 2022 @ 06:30:
Ik beantwoord liever de enquetes :p, dan krijg je een paar cent die je in de Playstore of op Stadia kunt gebruiken.
Vier telefoons hier die rewards draaien en ja da's zeker leuk. Al een kleine honderd euro bij elkaar geharkt en met een slimme omweg krijgt mini-me zijn robux en betalen we voor apps die je wel zou willen, maar waar je nooit echt geld aan zou uitgeven.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

acermoi schreef op maandag 24 januari 2022 @ 06:50:
[...]

Vier telefoons hier die rewards draaien en ja da's zeker leuk. Al een kleine honderd euro bij elkaar geharkt en met een slimme omweg krijgt mini-me zijn robux en betalen we voor apps die je wel zou willen, maar waar je nooit echt geld aan zou uitgeven.
Zo veel is het bij mij niet, ik zal te weinig in winkels komen die er aan mee doen :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:56
Ik heb een paar geleden early access gekregen toen ze begonnen met augmented reality in maps, maar meer dan dat ook niet.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee