Toon posts:

Zoek een fullscreen klok met een zelf in te voegen graphics

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Mijn vraag
Voor een sportvereniging waar in een uur div klasses omstebeurt trainen zoek ik windows analoge klok waar de wijzerplaat zelf grafisch in te vullen is in de vorm van taartpunten,

Omdat er al een PC op een grootscherm aan de muur is aangesloten voor ook andere functies op andere momenten willen we hierop ook de klok weergeven. Afhankelijk van wat er aanwezig is moet het uur in 2, 3 of 4 taartpunten worden ingedeeld. Meteventueel eigen in te vullen tekst.

Iemand een idee ?

Als er iets van een doorlopende digitale uurtimer betaat waarbij in aan tegeven momenten een stuk tekst op het scherm verschijnt mag dat ook.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Win10 PC

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb al heel wat klokken online bekeken maar niet iets ditect met deze functie of een in te voegen achtergrond,

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Alle reacties

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik snap wat je bedoelt en kan het zo 1,2,3 ook niet vinden maar heb ook moeite om de juiste zoektermen te gebruiken.

Ik kwam wel dit tegen van iemand die een voorbeeld laat zien van een klock in Excel.
Met die activiteit zou het mogelijk moeten zijn om een klok te maken die daarbij ook de activiteiten laat zien. Het is dus niet kant en klaar wat je zoekt maar wellicht ben je of ken je iemand met flinke kennis van Excel :)

YouTube: Innovation: Analog Clock in Excel (Pie + Doughnut Chart)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij denk je te moeilijk?

PowerPoint heeft ongeveer 900000 tutorials hoe je een klok kan maken ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Topicstarter
Beide opties zien er goed uit, mij even verdiepen in het verhaal.....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee