Toon posts:

samsung QLED 4K 65QN93A - CI plus module verlengkabel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• emel_1977
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 24-01-2022
Hi
ik heb een samsung QLED 4K 65QN93A gekocht in combi met een ultra flat wall mount. alles hangt. helaas heb ik, door het toevoegen van de CI plus module, de tv niet op de "dichtste" stand tegen de muur kunnen plaatsen. Weet iemand of de ingang op de TV, daar waar de ci plus module ingaat, te verlengen valt? zodat ik de module op een plek kan plaatsen waar er een uitsparing is?

alvast bedankt

• remco2706
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-01 19:24
Ik zag deze topic,en ik heb een vraagje.
Ervaar je ook dat het geluid via de reciever zachter wordt met dolby atmos aangevinkt in de tv?
Ik heb geen dolby atmos systeem(alleen 5.1)die is verbonden met earc.
Ze zeggen dat je het op atmos kan laten zien,maar het geluid is veel zachter.
Zet ik het uit,dan hoor ik het middenkanaal ook veel beter?
Is dat bij jou ook zo toevallig?

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Deze post heeft niets te maken met de vraag van de topic starter. Deze is overigens ook al bijna 9 maanden niet meer hier geweest. Zo voortborduren, heeft dus geen zin dus het topic gaat bij deze dicht.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee