ik weet niet of dit een vraag is die hier gesteld kan worden (hoop dat er geen slotje op mijn topic komt) is er eigenlijk een moederbord waar meerdere (meer dan 2) HD-aansluitingen op zitten :?:?:?
Geen topics met een hoofdletter, debiel.
En volgens mij zoek je een bordje met RAID controller erop, als je ff in het nieuws van t.net zoekt vindt je het wel.
Kneus.
En volgens mij zoek je een bordje met RAID controller erop, als je ff in het nieuws van t.net zoekt vindt je het wel.
Kneus.
Flamen mag ook niet... tis een newbie, dus dat kun je ook normaal zeggen.Op woensdag 22 augustus 2001 20:11 schreef fredkroket het volgende:
Kneus.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
1. Alles wat met SCSI controller werkt kan meerdere HDDs aan;
2. Via een RAID controller kan een mobo ook meerdere HDDs aan.
Standaard kan een moederbord 4 apparaten aan: dus 4 HDDs, 2 HDDs met 2 DVD/CD(R(W)) spelers of 3 HDDs en 1 DVD/CD(R(W)).
Standaard kan een moederbord 4 apparaten aan: dus 4 HDDs, 2 HDDs met 2 DVD/CD(R(W)) spelers of 3 HDDs en 1 DVD/CD(R(W)).
Verwijderd
SCHREEUW niet zo vent, moet nog een heel weekend mee (Lowlands >:):):P:7).
En, euh, weet geen moederborden met meer dan twee IDE-aansluitingen
En, euh, weet geen moederborden met meer dan twee IDE-aansluitingen
Heb zelf de Asus A7V, heeft 2 33/66UDMA en 2 100UDMA IDE sloten( dus 4 aansluitingen). Maar je kan ook gewoon een RAID of Promise kaartje kopen en in een PCI slot prikken als je niet genoeg IDE interfaces hebt.
Ja ene met extra IDE chip dus de meeste mobo's met 'n RAID ide chip die je niet als RAID gebruikt maar als gewone kontroler
dus twee aansluitingen van de ingebakken IDE in de soutbridge en nog es twee aansluitingen van 'n promise of highpoint IDE RaiD chip
dus in totaal 4 kabel waar 8 apparaten op kunnen of 4 op met elk zijn eigen kabel dus 4 master apparaten.
dus twee aansluitingen van de ingebakken IDE in de soutbridge en nog es twee aansluitingen van 'n promise of highpoint IDE RaiD chip
dus in totaal 4 kabel waar 8 apparaten op kunnen of 4 op met elk zijn eigen kabel dus 4 master apparaten.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
*zucht* caps uit graag.
Ja. Ik heb een ASUS A7V, deze heeft 2 Ultra ATA/66 IDE-kanalen (2 HD's per kanaal, dus 4) en heeft 2 Ultra-ATA/100 IDE-kanalen.
Dus in totaal ruimte voor 8 IDE apparaten.
LET WEL!
Asus A7v is dan voor de AMD-Thunderbird Familie (SocketA)
Ja. Ik heb een ASUS A7V, deze heeft 2 Ultra ATA/66 IDE-kanalen (2 HD's per kanaal, dus 4) en heeft 2 Ultra-ATA/100 IDE-kanalen.
Dus in totaal ruimte voor 8 IDE apparaten.
LET WEL!
Asus A7v is dan voor de AMD-Thunderbird Familie (SocketA)
of 1HDD met 3 DVD/CD(R(W)) of 4 DVD/CD(R(W)). Ik zeg niet dat het slim is, maar het werkt wel. DVD/CD(R(W))'s werken gewoon in een master/slave opstelling zonder problemen.Op woensdag 22 augustus 2001 20:13 schreef ItSnows het volgende:
1. Alles wat met SCSI controller werkt kan meerdere HDDs aan;
Ik weet in ieder geval (eigen ervaring) dat een Abit KT7 Raid zo 8 IDE apparaten ondersteund. Dat is 4 op de gewone aanslutingen en 4 op de RAID aansluitingen.
Op dit moederbord kun je de apparaten op de RAID aansluiting ook gewoon gebruiken. Je hoeft ze niet in een RAID opstelling te gebruiken.
Op een MSI K7T Turbo Raid moet je de HD's op je RAID aansluiting WEL als RAID configureren, anders werkt de zooi niet.
PS. Je hoeft niet zo te SCHREUWEN !
Op dit moederbord kun je de apparaten op de RAID aansluiting ook gewoon gebruiken. Je hoeft ze niet in een RAID opstelling te gebruiken.
Op een MSI K7T Turbo Raid moet je de HD's op je RAID aansluiting WEL als RAID configureren, anders werkt de zooi niet.
PS. Je hoeft niet zo te SCHREUWEN !
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
zakaria1977: Het is niet de bedoeling dat je elke topic opent met hoofdletters in de topic titel. Iedereen wil geholpen worden, en hoofdletters (schreeuwen) wordt niet zo op prijs gesteld
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Dat laatste werk niet fatsoenlijkOp woensdag 22 augustus 2001 20:16 schreef GambitRS het volgende:
[..]
of 1HDD met 3 DVD/CD(R(W)) of 4 DVD/CD(R(W)). Ik zeg niet dat het slim is, maar het werkt wel. DVD/CD(R(W))'s werken gewoon in een master/slave opstelling zonder problemen.
Verwijderd
mn MSI kt266 pro-raid heeft drie aansluitingen, 2 RAID en 1 gewoon...
beetje domme vraag idd, bij specs staat het er vaak wel bij, maagoed.
beetje domme vraag idd, bij specs staat het er vaak wel bij, maagoed.
Dat werkt prima. Je kan in alle 4 de cdrom spelers je windows installatie cd doenOp woensdag 22 augustus 2001 20:19 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Dat laatste werk niet fatsoenlijk1 HDD lijkt me wel gewenst om iets te doen
Verwijderd
FreeSco installen met een flop kan dan wel. Maar Internetten zeker nietOp woensdag 22 augustus 2001 20:27 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Dat werkt prima. Je kan in alle 4 de cdrom spelers je windows installatie cd doen
Verwijderd
jij bent echtwel tof heOp woensdag 22 augustus 2001 20:11 schreef fredkroket het volgende:
Kneus.
fredkroket is zelf ook een newbieOp woensdag 22 augustus 2001 20:12 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Flamen mag ook niet... tis een newbie, dus dat kun je ook normaal zeggen.
sorry mensen zo te zien hebben jullie allemaal last van mijn hoofdletters!! heb geduld mensen jullie hebben hier met een nieuweling te maken sorryOp woensdag 22 augustus 2001 20:18 schreef Exirion het volgende:
zakaria1977: Het is niet de bedoeling dat je elke topic opent met hoofdletters in de topic titel. Iedereen wil geholpen worden, en hoofdletters (schreeuwen) wordt niet zo op prijs gesteld
Verwijderd
Het is toch niet zo erg om newbie te zijn?Op woensdag 22 augustus 2001 20:29 schreef zakaria1977 het volgende:
sorry mensen zo te zien hebben jullie allemaal last van mijn hoofdletters!! heb geduld mensen jullie hebben hier met een nieuweling te maken sorry
Iedereen is toch newbie geweest (met uitzondering van Jotti
Pagina: 1