Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sumac
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-05 18:51
Ik heb dus een iPhone en een Polar Verity Sense bluetooth armband. Deze ondersteunt ook Ant+. Ik gebruik nu Polar Flow om m'n trainingen te registreren.

Een paar weken geleden heb ik een fitness-test gedaan bij de fysiotherapeut, en die heeft nu een trainingschema met hartslagzones opgesteld. Die zones wijken af van wat de Polar app aangeeft. Ik registreer in de Polar app een aantal waarden (gewicht, leeftijd etc), en op basis daarvan zijn er blijkbaar hartslagzones bepaald. Ik kan m'n trainingen zo wel doen, maar hoop dat het mogelijk is om alles handmatig in te stellen. Dat geldt niet alleen voor de hartslagzones, maar ook voor het schema zelf.

In het schema wordt gebruik gemaakt van hartslagzones, D1 - D3 en waarschijnlijk nog D4 of D5 als ik wat gevorderd ben. D2 staat bv voor hartslag 125-141. Vervolgens krijg ik van de fysiotherapeut een schema met bv: (1) D1 5 minuten, (2) D2 5 minuten, (3) D3 2 minuten, (4) D2 1 minuut, en dan nog een hele reeks wisselingen.

Vraag:

Zijn er apps waarin ik mijn persoonlijke hartslagzones handmatig in kan stellen, en vervolgens zo'n schema in kan vullen, zodat ik tijdens de training zie waar ik ben, en wat de volgende stap is.