Ik heb met mijn huidige wireless router (Asus RT AC86U 2900 dual band) geregeld problemen met de connectie van smart devices. Dan reset ik de router en komen ze weer online, na een tijdje.
6 smart stekers
4 smart wandschakelaars
1 smart TV
1 Denon versterker
1 Nixie klok
1 iPad
1 iPhone
1 nest thermostaat
3 Nest rook/hitte detectors
2 beveiligings cameras
1 router/extender bedraad cat6
bedrade aansluitingen
3 pc’s
Denon versterker
Smart TV
mijn simpele diagnose is dat het de router af en toe teveel wordt. En dat gebeurde ook (Nog erger) bij een Netgear AX1800
HDCP door de router (is op T-Mob-thuis uitgeschakeld)
Alle recensies doorgelezen en dacht met de Netgear RAX 40 een goede gevonden te hebben, maar die heeft hier weer erg slechte recensies.
sommige recensies beschrijven routers uit 2019, natuurlijk te zot om los te lopen.
Zijn er goede ervaringen hier met routers die veel apparaten aan kunnen.
graag advies, prijs max.350
ik woon in een 3kamer apartement. één slaapkamer heeft een router-extender, daar geen problemen mee.
6 smart stekers
4 smart wandschakelaars
1 smart TV
1 Denon versterker
1 Nixie klok
1 iPad
1 iPhone
1 nest thermostaat
3 Nest rook/hitte detectors
2 beveiligings cameras
1 router/extender bedraad cat6
bedrade aansluitingen
3 pc’s
Denon versterker
Smart TV
mijn simpele diagnose is dat het de router af en toe teveel wordt. En dat gebeurde ook (Nog erger) bij een Netgear AX1800
HDCP door de router (is op T-Mob-thuis uitgeschakeld)
Alle recensies doorgelezen en dacht met de Netgear RAX 40 een goede gevonden te hebben, maar die heeft hier weer erg slechte recensies.
sommige recensies beschrijven routers uit 2019, natuurlijk te zot om los te lopen.
Zijn er goede ervaringen hier met routers die veel apparaten aan kunnen.
graag advies, prijs max.350
ik woon in een 3kamer apartement. één slaapkamer heeft een router-extender, daar geen problemen mee.