Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB08
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-06 10:40
Enkele weken geleden heb ik 2 producten via vraag en aanbod verkocht. De desbetreffende Tweakers kregen hun artikelen later bezorgd dan verwacht. Hierin hadden zij het gevoel dat ik hun aan het oplichten was. Ik heb contact opgenomen PostNL en kwam erachter dat ze op dat moment het erg druk hadden en hierdoor ook veel pakjes later konden bezorgen. Ik heb op mijn profiel 2x negatieve feedback van verrijn en scottbiker
Beide hebben hun artikelen gekregen. Ik heb microkid enkele foto's gestuurd waarin duidelijk aangetoond worden dat zij de artikelen hebben gekregen echter hebben zij niet geprobeerd om iets aan hun negatieve feedback te wijzigen. Mag het feedback van mijn profiel afgehaald worden? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wij gaan niet zomaar de reviews van gebruikers aanpassen. Dat zullen @verrijn en @scottbiker zelf moeten doen, of aan ons aangeven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB08
Dat vind ik prima echter heb ik eerder contact met hun proberen op te nemen en heb tot op heden geen berichten gekregen over een eventuele correctie of iets. Dan wacht ik wel gewoon en zie wel hoelang het duurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verrijn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-03 21:25
Het product heb ik uiteindelijk mogen ontvangen ja. Helaas zonder track n trace en pas nadat ik aangaf verdere maatregelen te zullen nemen. In de tussentijd vernam ik niets. Ik voel er dan ook weinig voor om mijn review aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB08
Wel toevallig dat je nu wel kunt reageren maar toen ik jou meerder keren een berichtje verzonden had met de vraag of je even een admin kon benaderen m.b.t. de feedback was je muisstil. Als je het product hebt ontvangen is het wel zo fatsoenlijk om aan de desbetreffende admin door te geven dat je het product uiteindelijk heb ontvangen. De lange verzendtijd had te maken met het pandemie.

En stel nou dat je niet tevreden over de gang van zaken. Laat het vooral op mijn profiel weten. Je hebt jouw artikel gelukkig mogen ontvangen echter wordt dit niet in jouw feedback voor mij niet vermeld. Dan mag je toch wel op z'n minst jouw feedback wijzigen?

Maar als je er echt geen zin in hebt dan mag je hem lekker staan joh. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verrijn
Een interessante reactie, waar ik maar niet te veel op wil reageren. Laten we het maar houden op...communicatie. Overigens heb ik wel degelijk (op jouw verzoek) de admins benaderd.

[ Voor 23% gewijzigd door verrijn op 26-01-2022 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB08
Jij mag jouw feedback late staan. Je probeert interessant over te komen maar zegt inhoudelijk vrij weinig. Je geeft aan dat je de admins had benaderd echter kreeg ik zelf te horen dat beide kopers niets hadden laten weten.

Ik reageer dan ook niet meer op deze topic. Als het op zo'n kinderlijke manier moet ben ik er klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verrijn
Als je had gelezen, had je kunnen zien dat ik wel degelijk iets heb toegevoegd aan mijn beoordeling.
Pagina: 1