Enkele weken geleden heb ik 2 producten via vraag en aanbod verkocht. De desbetreffende Tweakers kregen hun artikelen later bezorgd dan verwacht. Hierin hadden zij het gevoel dat ik hun aan het oplichten was. Ik heb contact opgenomen PostNL en kwam erachter dat ze op dat moment het erg druk hadden en hierdoor ook veel pakjes later konden bezorgen. Ik heb op mijn profiel 2x negatieve feedback van verrijn en scottbiker
Beide hebben hun artikelen gekregen. Ik heb microkid enkele foto's gestuurd waarin duidelijk aangetoond worden dat zij de artikelen hebben gekregen echter hebben zij niet geprobeerd om iets aan hun negatieve feedback te wijzigen. Mag het feedback van mijn profiel afgehaald worden? Bij voorbaat dank.
Beide hebben hun artikelen gekregen. Ik heb microkid enkele foto's gestuurd waarin duidelijk aangetoond worden dat zij de artikelen hebben gekregen echter hebben zij niet geprobeerd om iets aan hun negatieve feedback te wijzigen. Mag het feedback van mijn profiel afgehaald worden? Bij voorbaat dank.