Toon posts:

Gaming/Muziek PC 1500/1800 Euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Benimlanozan
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-02-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (Rainbow 6 Siege/Apex Legends) en muziek maken met FL Studio.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1500 en 1800 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb zelfs geen muis..

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er veel te weinig verstand van. Maar hoor steeds dat het voordeliger is om zelf een PC te bouwen dan een kant en klare te kopen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar AMD omdat ik hoor dat die net wat goedkoper is.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het mogelijk is om met mijn budget de kast met lichtjes en extra fans te vullen, zonder dat de kwaliteit achter uit gaat, zou dat super zijn.

Ga je overklokken?
Nee, standaard instellingen zijn voor mij voldoende.

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen met het bouwen van een PC die een jaar of 5 goed mee kan draaien. Ik weet niet zo goed welke componenten bij elkaar passen.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 5600X Boxed€ 290,-€ 290,-
1MoederbordenMSI MAG B550 Tomahawk€ 139,-€ 139,-
1VideokaartenASUS TUF Gaming GeForce RTX 3060 Ti V2 OC Edition met LHR€ 869,-€ 869,-
1BehuizingenCorsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart€ 98,95€ 98,95
1ProcessorkoelingDeepCool GammaXX 400€ 29,99€ 29,99
1ToetsenbordenLogitech G413 Mechanical Gaming (US) Zwart€ 72,95€ 72,95
1MuizenLogitech G305 Zwart€ 37,90€ 37,90
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro SL CMH32GX4M2D3600C18W€ 144,90€ 144,90
1Solid state drivesCorsair MP600 CORE 2TB€ 224,90€ 224,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.907,59

[Voor 55% gewijzigd door Benimlanozan op 22-01-2022 22:44]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee